مسئولین بدون دعوای سیاسی برای چهلمین سالگرد انقلاب پای کار بیایند
تاریخ انتشار : آبان ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۳۰ ب.ظ
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولین بدون دعوای سیاسی برای چهلمین سالگرد انقلاب پای کار بیایند.
 مسئولین بدون دعوای سیاسی برای چهلمین سالگرد انقلاب پای کار بیایند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ری که با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه، فرماندار و همه مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: دشمنان نظام امروز تمام توان را گذاشته اند که مردم را از انقلاب و رهبری جدا کنند، امروز دشمن از جنگ سخت با ایران مایوس شده است و هیچ وقت هم به آن فکر نمی کند اما به درون کشور و سستی برخی از مدیران این نظام امید بسته است.

وی بیان کرد: ۶۰ میلیون ایرانی دوران طاغوت را ندیده اند و خیلی از مردم و جوانان نمی دانند دستاوردهای انقلاب اسلامی چه چیزهایی بوده و برای آنان تبیین نشده است، و این ضعف برخی مدیران است بیاییم دست در دست هم برای جوانان و مردم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: مقام معظم رهبری چندین بار در سخنان خود فرمودند که امسال به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اهمیت خاصی بدهیم و آن را برای تمام مردم تبیین کنیم و نشر بدهیم لذا این موضوع یک وظیفه برای مسئولان است؛ از این مسئولیت مهم نباید غافل شویم.

محمودی در ادامه بیان داشت: ۹ دی امسال تماشایی خواهد بود با وجود فتنه های فراوان در ایران اسلامی در دوران انقلاب، ۹ دی امسال روز بصیرت تماشایی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و با این حضور پرشور مردم مشتی محکم بر دهان دشمنان و نفوذی ها داخلی خواهند زد.

وی افزود: درباره مسئله چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مسئولان نظام بدون دعوای سیاسی وارد کار بشوند و با این کار خود، دشمنان را مایوس کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5738
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری