در بازدید سرزده بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت از نانوایی‌ها ؛
مشکلات اقتصادی مجوزی برای تغییر خودسرانه قیمت نان نیست
تاریخ انتشار : مرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸ ب.ظ
 
بخشدار مرکزی پاکدشت افزود: مشکلات اقتصادی، مجوزی برای تغییر خودسرانه قیمت نان توسط خبازی‌ها نیست چراکه قیمت‌گذاری در این زمینه مشمول قانون نظارت است و باید توسط دستگاه‌های مشخص شده صورت گیرد.
 مشکلات اقتصادی مجوزی برای تغییر خودسرانه قیمت نان نیست

به گزارش ندای وارنا؛ بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات، صمت، اتحادیه نانوایان و نیروی انتظامی به صورت سرزده از نانوایی‌های روستاهای تابعه بخش مرکزی بازدید و از نزدیک وضعیت چگونگی پخت نان، ساعات پخت، وزن چانه‌ها، رعایت قیمت، بهداشت و کیفیت آرد و نان واحد‌های نانوایی را مورد بررسی قرار داد.

رضا خانی در حاشیه این بازدید گفت: نان به عنوان کالای اساسی و ضروری از اهمیت ویژه‌ای در سبد مصرفی خانوارها برخوردار است و قوت غالب بسیاری از مردم به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: بازدید مستمر گروه‌های متشکل از دستگاهای اجرایی با هدف افزایش کیفیت‌ نان‌های تولیدی، مقابله با کم‌فروشی و گران‌فروشی، نظارت بر نحوه پخت و رعایت مسائل بهداشتی لازم و ضروری است و در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

بخشدار مرکزی پاکدشت ادامه داد: در این بازدیدها مشاهده شد که در بحث قیمت نان، نظم واحدی وجود ندارد و فروش نان با قیمت بیشتر از نرخ مصوب، کاهش وزن چانه‌ها و عدم تناسب میان قیمت و وزن چانه مهمترین مشکل موجود در این زمینه است.

این مقام مسئول افزود: مشکلات اقتصادی، مجوزی برای تغییر خودسرانه قیمت نان توسط خبازی‌ها نیست چراکه قیمت‌گذاری در این زمینه مشمول قانون نظارت است و باید توسط دستگاه‌های مشخص شده صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت در پایان با هشدار به واحدهای خبازی متخلف خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلف که منجر به ایجاد نارضایتی در بین مردم شود، به‌شدت برخورد می‌شود‌‌ و در این راستا هیچ گونه اغماضی صورت نمی‌گیرد.
منبع: برنا

کد مطلب: 6690
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری