معاون فنی عمرانی شهرداری قرچک:
معابر پرتردد قرچک بهسازی می شوند
تاریخ انتشار : تیر ۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳ ب.ظ
 
معاون فنی عمرانی شهرداری قرچک از بهسازی معابر پر تردد قرچک خبر داد.
 معابر پرتردد قرچک بهسازی می شوند

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، سلیمان فریدون زاده با بیان این که عملیات تراش و آسفالت تعدادی از معابر اصلی شهر قرچک در حال انجام است، افزود: این اقدامات در راستای نو سازی و ترمیم تعدادی از محورها اصلی و پر تردد شهرستان صورت می پذیرد.

وی با اشاره به کمک های فرمانداری در راستای بخبود کیفیت آسفالت معابر قرچک، گفت: در دو محور اصلی فردیس- قرچک و پوئینک- فیلستان عملیات تراش و آسفالت در دستور کار قرار داشت که محور فردیس- قرچک به طور کل انجام شده و عملیات تراش آسفالت محور پوئینک- فیلستان نیز پیشرفت خوبی داشته و در روزهای آتی نیز عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری قرچک گفت: بعد از تراش آسفالت این دو محور، تراش های محور ها در جاده های خاکی ریخته شده و هم زمان کار زیر سازی جاده های خاکی نیز انجام می شود تا آسفالت معابر اصلی نوسازی شده و نیز زیر سازی جاده های خاکی نیز صورت پذیرد.

وی افزود: در حین آسفالت ریزی معابر اصلی، لکه گیری خیابان محمد آباد که از خیابانهای پر ترد است، نیز انجام شده و لکه گیری تعدادی از خیابان ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: دو محور ذکر شده از محورهای پر تردد قرچک است و جا دارد از اهالی این دو منطقه که همکاری لازم را با معاونت فنی عمرانی شهرداری داشتند، تشکر کنم.

کد مطلب: 1779
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری