همزمان با اختتامیه دومین طرح سپاس قرچک؛
معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده شهید «علی اسحاقی» دیدار کرد
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹ ب.ظ
 
به مناسبت هفته دولت، معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده شهید «علی اسحاقی» در قرچک دیدار کرد.
 معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده شهید «علی اسحاقی» دیدار کرد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، صبح دوشنبه ۶ شهریور ۹۶ همزمان با اختتامیه دومین طرح سپاس در قرچک و دیدار با خانواده ۵۴۰ شهید این شهرستان، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور، سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استاداری تهران، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه، علی موسی پور فرمانده انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک با خانواده شهید علی اسحاقی دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.

امیری در این دیدار اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و ایثارگران بوده و وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

امام جمعه قرچک نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

گفتنی است، شهید علی اسحاق از شهدای هفته دولت و کارمند اداره مخابرات منطقه ۶ تهران بود.
این شهید والامقام در ۸ فروردین ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل شد و گفته شده در هنگام شهادت سر از تن این شهید جان بر کف جدا شده است.

کد مطلب: 2082
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری