میراث فرهنگی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی شیشه‌گری قرچک اقدام کند
تاریخ انتشار : مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۴ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: میراث فرهنگی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی شیشه‌گری قرچک اقدام کند.
 میراث فرهنگی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی شیشه‌گری قرچک اقدام کند

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک با اشاره به تحریم‌های و مشکلات اقتصادی پیش رو هدف اصلی اقتصاد مقاومتی را مقاوم‌سازی اقتصاد کشور در برابر تکانه‌های خارجی دانست و بیان کرد: برای مدیریت شرایط جدید کشور لازم است اقتصاد مقاومتی مبنای عمل و کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی خواستار پیگیری جدی تحقق شعار سال، حمایت از کالای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی شد و وظیفه همه مدیران را لزوم تسریع و همکاری بیشتر با بخش خصوصی در این زمینه را داشت.

خطیبی به وجود شهرک صنعتی به‌عنوان یک‌قطب مثبت اقتصادی برای شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: علی‌رغم دستاوردهای مثبت در این بخش که با ثمرات بسیار مثبتی همراه بوده، اما هنوز پروژه‌ها و برنامه‌ها به‌صورت کامل اجرایی نشده و همچنان نیازمند پیگیری‌هایی جدی برای فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم شهرک صنعتی هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: با توجه به درخواست جمعی از واحدهای تولیدی شیشه‌گری فوتی در شهرستان و بیان مسائل و مشکلات مطروحه از سوی این متقاضیان، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با همکاری دیگر ادارات ذیربط ضمن بازدید از این واحدها نسبت به احصاء و ارائه راهکارهای لازم درزمینهٔ رفع مشکلات پیشرو آنان ظرف مدت ۱۰ روز کاری اقدام کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4628
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری