میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین برپاشد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۰۰ ب.ظ
 
فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: بادستور استاندار تهران و در راستای خدمات رسانی به شهروندان باهماهنگی این فرمانداری موکب خدمات رسان با عنوان میز خدمت ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری از صبح امروز چهارشنبه در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین برپاشده‌است.
 میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین برپاشد

به گزارش ندای وارنا؛ محمد بشارت روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: غرفه میز خدمت ادارات شهرستان ری باحضور رؤسای اداراتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، بیمه سلامت و کارشناسان اداره بازرسی فرمانداری در خیابان فدائیان اسلام، پس از تقاطع امام حسین (ع) روبروی درمانگاه بیمه تامین اجتماعی حسین آباد مستقر شده و در خدمت زائران است.

میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان ری در مسیر راهپیمایی جاماندگان برپاشد

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه با اشاره به صدور ۷۵ عدد کارت خبرنگاری برای اصحاب رسانه تصریح کرد: چهار تیم مستندساز برای پوشش مراسم هماهنگ شده است.

مسعود ترکاشوند همچنین یک غرفه ۲۰ متری ویژه خبرنگاران با امکانات وای فای و تجهیزات لازم برای تسهیل امور رسانه‌ها در خیابان فدائیان اسلام پل سیمان جانمایی شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته بنرهای اطلاع رسانی در طول مسیر نصب و محل استقرار وسایل نقلیه عمومی، مساجد و سرویسهای بهداشتی در آنها مشخص گردیده است. همچنین با هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه برای کلیه زائرین به هنگام ورود به محدوده ری پیامک خیرمقدم ارسال خواهد شد.

ترکاشوند افزود: شهروندان و زائران جهت اطلاع از مسیرهای پیاده روی، محل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و بهداشتی، سرویس های بهداشتی و سایر موارد می توانند از طریق تلفن همراه و یا تبلت به سایت map.tehran.ir متعلق به شهرداری تهران مراجعه و با کلیک بر روی افزونه پیاده روی جاماندگان اربعین نقشه های مورد نیاز را ملاحظه و دریافت کنند.

پیاده‌روی جاماندگان برای اولین بار، در اربعین سال ۱۳۹۲ با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان به صورت خودجوش از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد و پس از آن هر ساله بر عظمت این حرکت افزوده شد و از سال ۱۳۹۴ با ورود دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی این حرکت با برنامه‌ریزی و انسجام بهتری برگزار می‌شود.

کد مطلب: 14040
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری