شهردار منطقه ۲۰:
نزدیک به ۱/۵ میلیون گردشگر از ری بازدید کردند
تاریخ انتشار : فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۵۰ ب.ظ
 
شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران از بازدید نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر گردشگر از ری در ایام نوروز خبر داد.
 نزدیک به ۱/۵ میلیون گردشگر از ری بازدید کردند
به گزارش ندای وارنا، سید احمد صفوی بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶۶ در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از مناطق دیدنی منطقه ۲۰ شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر گردشگر و مسافر نوروزی آثار باستانی و ایستگاه های راهنمایی نوروزی و اسکان مسافران استفاده کردند.

وی با بیان ارائه خدمات سلامت محور به دو هزار گردشگر نوروزی در این ایام افزود: خدمات رایگان تست قند خون، فشار خون، ویزیت پزشک، مشاوره های روانشناسی و دیگر خدمات سلامت محور به مسافران نوروزی ارائه شد.

شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران اضافه کرد: مجموعه ورزشی سلمان فارسی و نیز ۱۱ پایگاه اسکان آموزش و پرورش به عنوان محل استقرار مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بودند که از این مراکز استقبال خوبی به عمل آمد، همچنین به منظور جلوگیری از سردرگمی مسافران و میهمانان نوروزی ۶ ایستگاه راهنمایی مسافرین نوروزی راه اندازی شده بود که در آن ها نقشه شهر ری که برای اولین بار با مشارکت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری آماده شده بود به مسافرین ارائه شد.

مدیر شهری شهرستان ری همچنین از برگزاری ۳۲ تور ری گردی از ۶ الی ۱۲ فروردین خبر داد و به «مهر» گفت: بیش از ۱۸۰۰ مسافر در قالب این تورها از اماکن دیدنی ری بازدید کردند.

کد مطلب: 1182
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری