مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک:
نواقص بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک رفع می‌شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب.ظ
 
مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک عملکرد این مجموعه را در شرایط بحرانی و خاص کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید نواقص، مشکلات و کاستی‌ها هم مورد توجه قرار بگیرید که با کمک دستگاه‌های مربوطه بسیاری از موارد رفع می‌شود.
 نواقص بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک رفع می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  دکتر علی اصغر حق پرست مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید محمدرضا محمدی عراقی مدیرعامل جدید شرکت نسیم سلامت خاتم از این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری دارای ۱۲تخت اورژانس است که در تمام ایام متخصص طب اورژانس در مجموعه حضور دارد و با توجه به شرایط خاص قرچک، وجود چنین تخصصی به عنوان یک نکته مثبت در بیمارستان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قرچک فاقد سی‌تی‌اسکن است، افزود: تجهیز بیمارستان به کلیه خدمات تصویربرداری پزشکی در اولویت است.

مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری ادامه داد: شهرستان قرچک با جمعیت ۳۰۰هزار نفری فاقد بیمارستان بود که با همکاری دولت و بنیاد برکت شهید ستاری این بیمارستان با ظرفیت ۶۴ تخت بستری افتتاح شد.

حق پرست بیان داشت: بیمارستان برکت شهید ستاری در شرایط بحرانی و خاص کشور عملکرد مثبتی ارائه کرد اما باید نواقص هم مورد توجه قرار بگیرید که با کمک وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلی برنامه در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای افتتاح بیمارستان برنامه بلندمدت و کوتاه مدت برای بیمارستان تهیه و بر اساس زمان بندی بخش‌های مختلف در حال ایجاد است.

مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری تجهیز بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز، افزایش ۱۵تخت جدید، جذب ۱۰پزشک متخصص جدید، ایجاد دندانپزشکی و دریافت موافقت اصولی برای تصویربرداری پزشکی را از جمله خدمات جدید در شش ماه اخیر در این بیمارستان ذکر کرد.

حق پرست تأکید کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک از روز ۲اسفندماه در خط مقدم درمان بیماران کرونایی قرار گرفت و با تلاش پرسنل میزان درمان بیماران در این بیمارستان بسیار مناسب است.

وی در پایان ابراز کرد: مشکلات و کاستی‌های بیمارستان در بازدید و سپس برگزاری جلسه‌ای مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت نسیم سلامت خاتم با توجه به برنامه‌های بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد.

کد مطلب: 8032
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری