مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک:
نیازمندان قلابی در قرچک دستگیر شدند
تاریخ انتشار : شهریور ۲۱, ۱۳۹۶ ۵:۰۳ ب.ظ
 
مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: ۳ تا ۴ مورد دستگیری سارقان از استان البرز و نیز شهرستان قرچک که متهم به جمع آوری اعانات بودند با معرفی مردم دستگیر شدند.
 نیازمندان قلابی در قرچک دستگیر شدند

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، غضنفری ظهر سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ در جمع خبرنگاران مشارکت های مردمی را از اهم موضوعاتی دانست که در حوزه امداد مهم تلقی می شود و افزود: با تعامل خیریه ها در نظر داریم از سوء استفاده احتمالی افراد سودجو که با عناوین مختلف مانند «نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره)»  یا نماینده خیریه های دیگر هستند و حتی گاهی از شهرستان های دیگر به درب منازل مراجعه می کنند، جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: این افراد سودجو که اکثرا از معتادین و افراد بدنام جامعه هستند و به هیچ وجه نیاز آن ها مورد تائید نیست کمک های مردمی و نوع دوستانه را جمع آوری می کنند و لازم است جهت اطلاع عموم مردم معروض داریم که کارمندان ،نمایندگان  ما در حوزه مشارکت های مردمی با لباس فرم با آرم کمیته امداد و حکم ماموریت جهت اخذ  کمک های مردمی یا تخلیه صندوق مراجعه می کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک، اظهار داشت: از مردم شریف استدعا داریم در صورت مشاهده غیر از این موارد گفته شده مراتب را با پلیس ۱۱۰یا شماره تلفن ۳۶۱۲۵۳۵۳ اطلاع دهند.

وی در ادامه افزود: در این راستا ۲جلسه با خیریه های شهرستان برگزار و توافقات خوبی حاصل شد که دادستان قرچک نیز در جلسه حاضر بوده و با همکاری و تعامل خیریه ها با کمیته امداد امام خمینی (ره) تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی در خاتمه به مهر گفت: ۳ تا ۴ مورد دستگیری سارقان از استان البرز و نیز شهرستان قرچک که متهم به جمع آوری اعانات بودند با معرفی مردم و دستگیری آن ها توسط پلیس و تشکیل پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شدند.

در این جلسه، دادستان قرچک نیز ضمن تاکید بر تعامل بین خیریه ها و کمیته امداد، بر داشتن بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندان شهر  و مبالغ مشارکت های مردمی تاکید کرد.

کد مطلب: 2135
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری