هدف ما شگفتی سازی مقابل گیتی پسند بود
تاریخ انتشار : آذر ۸, ۱۳۹۷ ۸:۴۷ ب.ظ
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت : هدف ما پیروزی و شگفتی سازی مقابل تیم گیتی پسند اصفهان بود که نتیجه را واگذار کردیم.
 هدف ما شگفتی سازی مقابل گیتی پسند بود

به گزارش ندای وارنا؛رضا زرخانلی شامگاه روز پنجشنبه بعد از باخت تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در طول هفته با هدف پیروزی نه برای مساوی و باخت برای بازی با گیتی پسند تمرین کرد و می خواستیم شگفتی ساز باشیم و بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل تیم گیتی پسند سخت است، اظهارداشت: در اویل بازی خوب ظاهر شدیم و فکر کنم سریع ترین گل لیگ برتر فوتسال کشور را ۱۷ ثانیه که از بازی گذشته بود را به ثمر رساندیم.
سرمربی تیم مقاومت قرچک ادامه داد: در این دیدار بازیکنان خلاق تیم گیتی پسند جریان بازی را از دست ما گرفتند و گرفتن فضاها در این دیدار برای ما سخت شد.
وی بیان کرد : نتوانستیم بازیکنان گیتی پسند را درست مهار کنیم و بازیکنان ما در این باره خیلی تلاش کردیم و حملات بیشتری را تدارک دیدند و ولی موفق نشدند.
وی تصریح کرد: بازیکنان گیتی پسند خوب بازی کردند و لیاقتشان بیشتر این هاست و ازمسئولان این تیم به دلیل مهمان نوازی و ایجا جو آرام برای تیم ما در اصفهان قدردانی می کنم.
هم اکنون تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با ۴۶ امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور است و مقاومت قرچک با ۲۲ امتیاز در رده دهم این رقابت هاست.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 5907
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری