معاون فرماندار قرچک:
همایش بزرگ نان سالم در قرچک برگزار می شود
تاریخ انتشار : مهر ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۱۸ ب.ظ
 
معاون برنامه‌ریزی فرماندار قرچک از برگزاری همایش بزرگ نان سالم با هدف بالا بردن کیفیت و کمیت نان در شهرستان قرچک خبر داد.
 همایش بزرگ نان سالم در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، مصطفی زینت‌بخش ظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قرچک ضمن تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع)، با توجه به توقف و عدم اجرای بخشنامه اخیر قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز نانوایی‌های آزادپز در شهرستان‌ها از اواسط مردادماه سال جاری و بلاتکلیفی بسیاری از متقاضیان، خواستار تعیین تکلیف این موضوع به‌طور صحیح و ضابطه‌مند شد؛ به‌نحوی‌که اجحافی در حق هیچ‌یک از متقاضیان صورت نگیرد.

وی افزود: بر اساس تأکیدات فرماندار قرچک، کارگروه آرد و نان پس از شناسایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان و افراد سوءاستفاده‌گر به‌خصوص افرادی که ذی‌نفوذ و در این چرخه دارای مسؤولیت هستند، اقدام خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قرچک تأکید کرد: کنترل و نظارت بر فعالیت این اتحادیه از اولویت‌های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه آرد و نان شهرستان قرچک است.

زینت‌بخش گفت: در چند ماه آینده همایش بزرگ نان سالم با هدف بالا بردن کیفیت و کمیت نان در شهرستان قرچک برای ارتقای سطح آگاهی تمام عوامل و دست‌اندرکاران تولید نان برگزار می‌شود.

سعید محمدی‌پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک نیز در این جلسه، نکاتی در زمینه تعیین تکلیف نانوایی‌های آزادپز در این شهرستان ارائه کرد.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قرچک به ریاست مصطفی زینت‌بخش معاون برنامه‌ریزی فرماندار و با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، تاجیک رئیس اتاق اصناف، اسدیان رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان قرچک و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: 2321
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری