فرماندار پیشوا :
همدلی دوران کرونا باید به همه بخش ها تعمیم یابد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: همدلی دوران کرونا باید به همه بخش ها تعمیم یابد.
 همدلی دوران کرونا باید به همه بخش ها تعمیم یابد

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آیین معارفه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: برور بحران ها ووقایعی مانند شیوع کرونا هرچند خسارت هایی که به همراه دارد ولی حمیت و همدلی مردم و مسئولان را نمایان تر می کند در دوران کرونا صحنه های زیبایی از وفاق و همراهی شکل گرفت که نمونه های آن را تنها در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی افزود: با اقدامات خوب صورت گرفته برای مقابله با کرونا و صبر و همراهی مردم آسیب های این ویروس منحوس در پیشوا به حداقل رسید و شرایطی فراهم شد که واحدهای تولیدی و کسبه فعالیت خود را آغاز کنند در ابتدای شیوع کرونا با دشواری هایی در تامین ملزومات بهداشتی مواجه بودیم ولی با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و مشارکت مردم و گروه های جهادی در حال حاضر این اقلام مازاد بر نیاز شهرستان تولید می شود.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: امروز کشور از یک سو با کرونا و از سوی دیگر با تحریم ها و فشارهای اقتصادی ظالمانهدست به گریبان است و باید تلاش کنیم تا با ذکاوت و هوشمندی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و همدلی را به همه بخش ها تعمیم دهیم.

وی ادامه داد: آحاد مردم و مسئولان در تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای سالانه مقام معظم رهبری نقش دارند و باید با مسئولیت شناسی اقدامات موثری انجام گیرد.

کد مطلب: 8590
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری