هم اندیشی اعضای هیئت مدیره شهرک های صنعتی پاکدشت با رئیس اداره صنعت پاکدشت
تاریخ انتشار : مرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ب.ظ
 
جلسه هم اندیشی اعضای هیئت مدیره شهرکهای صنعتی پایتخت، عباس آباد، خوارزمی و شنزار با رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت برگزار شد.
 هم اندیشی اعضای هیئت مدیره شهرک های صنعتی پاکدشت با رئیس اداره صنعت پاکدشت

جلسه هم اندیشی اعضای هیئت مدیره شهرکهای صنعتی پایتخت، عباس آباد، خوارزمی و شنزار با مهدی میرخانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاکدشت صبح امروز با حضور علیرضا عسگری نماینده شرکت شهرکهای استان تهران در شهرک صنعتی پایتخت و خوارزمی به میزبانی شهرک صنعتی پایتخت برگزار شد.

در این نشست مهدی میرخانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاکدشت در خصوص اقدامات انجام شده توسط اداره صنعت به ایراد سخن پرداخت و گفت: این جلسات هم اندیشی که به صورت ماهانه در شهرکهای صنعتی برگزار می گردد، می تواند بسیار مثمرثمر باشد و حضور مسئولین مرتبط با صنعت در این نشست ها به رفع مشکلات صنعتگران کمک شایانی می کند.

میرخانی در خصوص بخشودگی جرائم مالیاتی و ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به صاحبان صنایع اشاره کرد و عنوان داشت: این تسهیلات می تواند تا حدی مشکلات صنایع را کاهش دهد.

اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاکدشت با اشاره به لزوم بروزرسانی آمار واحدهای صنعتی موجود در شهرکها افزود: اگر جمع آوری این اطلاعات با برنامه ریزی صورت پذیرد، آمار صحیح و قابل اتکایی بدست خواهد آمد.

وی تصریح کرد: طرح جمع آوری اطلاعات واحدهای صنعتی با استقبال اداره صنعت معدن و تجارت همراه خواهد بود و نیازمند تلاش و همکاری صاحبان صنایع می باشد.

میرخانی ادامه داد: با تحلیل آماری واحدهای صنعتی می توان اطلاعات مطلوبی بدست آورد و امیدواریم در حد توان مشکلات واحدهای صنعتی را در شهرستان پاکدشت برطرف کنیم.

وی تأکید کرد: دغدغه اصلی اداره صنعت معدن و تجارت واحدهای صنعتی هستند و به همین منظور در ستاد تسهیل که به صورت هفته ای در شهرستان برگزار می شود، صاحبان صنایع می توانند مسائل و مشکلات را مطرح و از این طریق پیگیر مشکلات خود باشند.

حسین اورامانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی پایتخت نیز در این نشست، جلسات هم اندیشی را مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این جلسات می توان توانمندی های موجود در صنعت را شناسایی کرد و در راستای اصلاح امور گام برداشت.

وی با اشاره به تسهیلات سرمایه در گردش گفت: وام های ۱۲ ماهه هیچ مشکلی از صاحبان صنایع رفع نخواهد نمود و باید در خصوص مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات تجدید نظر شود.

اورامانی اضافه کرد: وزارت صنایع متولی و حامی صنعتگران است و نباید با پروسه های طولانی مانع انجام امور گردد؛ امید است این پروسه های اداری حتی الامکان از سوی اداره صنعت معدن و تجارت کاهش یابد.

سیروس کوهی نائب رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی پایتخت نیز در این نشست عنوان کرد: سرمایه های صنعتگران پایین آمده است و صاحبان صنایع به نوعی جانبازان اقتصادی به شمار می آیند.

وی ادامه داد: تمامی صاحبان صنایع خواستار رفع موانع صنعت می باشند تا ارزش واقعی صنعتگران به آنها بازگردانده شود.

کوهی با بیان اینکه از اداره صنعت معدن و تجارت انتظار می رود که به عنوان حامی صنعتگران عمل کند، اظهار داشت:حضور مسئولان ادارت مرتبط با صنایع در این جلسات می تواند کارساز باشد و مشکل صنعت را بر طرف خواهد کرد.

لازم به ذکر است، در ادامه این نشست اعضای هیئت مدیره شهرکهای صنعتی پایتخت، عباس آباد، خوارزمی و شنزار به بیان مشکلات صنعت از جمله، سودهای بانکی، مالیات بر ارزش افزود، تسهیلات سرمایه در گردش و مسائل زیست محیطی پرداختند.

کد مطلب: 678
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری