امام جمعه موقت ورامین:
ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد
تاریخ انتشار : تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در صف مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند گفت: ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد.
 ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی شهرستان ورامین در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در کارخانه پلاستیک برگزار شد اظهار داشت: جنایات آمریکا قابل فراموشی نیست و امروز جنایات آمریکا بر ضد ملت خود، آبروی نداشته این کشور را برده است.

وی با اشاره به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا گفت: اگر تا دیروز پرچم آمریکا در کشورهای دیگر به آتش کشیده می‌شد، امروز در خود آمریکا، پرچم کشورش به آتش کشیده می‌شود.

محمودی افزود: امروز جبهه جنگ ما جبهه اقتصاد است و خط مقدم این جنگ، تولیدکنندگان هستند که خالصانه و با تمام توان در حال تلاش هستند و باید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که تولیدکنندگان، آنان را حامی خود بدانند تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه هرکس از تولیدکننده حمایت نکند، خیانت به کشور کرده است عنوان داشت: امروز تولیدکنندگان، گرفتار پیچ و خم‌هایی در بانک‌ها هستند و تولیدکنندگان را زمین گیر کرده است و به همه مسئولان واجب است که از تولیدکنندگان حمایت کنند.

وی گفت: ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد و اگر حمایت از تولیدکننده ورامینی صورت پذیرد، قطعاً موفقیت‌ها دوچندان خواهد شد.

کد مطلب: 9310
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری