فرماندار ورامین
ورامین فاقد سوله مدیریت بحران است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب.ظ
 
فرماندار ورامین از نبود سوله مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.
 ورامین فاقد سوله مدیریت بحران است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین دهقان شهردار ورامین روز پنج‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران که با حضور معاون استاندار تهران در محل فرماندار ورامین برگزار شد اظهار کرد: سوله مدیریت بحران شهرستان ورامین سال‌هاست که در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد و در صورت بروز حادثه، نمی‌توان مرکزی را برای مدیریت بحران در نظر گرفت و لازم است تا هر چه سریعتر، نیروی انتظامی این مرکز را به شهرداری پس دهد.

وی با اشاره به این که شهرستان ورامین فاقد آرامستان عمومی است افزود: برای احداث آرامستان ۲۵ هکتاری ورامین، زمینی در منطقه چاله‌غازان در نظر گرفته شده که راه‌اندازی آن به صدور مجوز حفر چاه نیاز دارد.

دهقان تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرداری ورامین در آبیاری فضای سبز، حفر چاه آب مجزا است ولی با وجود مشکلاتی که شهرداری در حوزه تأمین اعتبارات دارد، آب منطقه‌ای سالانه ۳ میلیارد ریال بابت حق نظارت مطالبه دارد که کاهش این هزینه، کمک زیادی به شهرداری است.

شهردار ورامین بیان کرد: با وجود آن که کمربندی شمالی ورامین- پیشوا در حوزه سیاسی شهرستان پیشوا قرار دارد ولی شهرداری ورامین آماده است برای کم شدن حوادث رانندگی و کمک به تأمین روشنایی این محور، مدیریت آن را در حفظ و نگهداری در اختیار گیرد.

وی گفت: به منظور سهولت تردد خودروهای جنوب‌شرق تهران، پروژه کمربندی جنوبی ورامین به طول ۸ کیلومتر آغاز گردید و بخشی از آن به بهره برداری رسیده است، با تکمیل ۵ کیلومتر باقیمانده این کمربندی، این محور مهم به کمربندی جنوبی قرچک متصل و مشکل ترافیک این منطقه برطرف می‌شود.

وی با اشاره به این که شهرداری ورامین ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده دریافت کرده بیان کرد: در حال حاضر اجرای ۴۳ پروژه عمرانی در حوزه شهرداری ورامین عملیاتی شده که ۸ پروژه نیمه تمام مانده است.

 

کد مطلب: 8659
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری