با محوریت مراقبت از جامعه هدف؛
پنجمین مرحله طرح پایش سلامت انجام شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ق.ظ
 
آزمان کادری رئیس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان قرچک گفت: پنجمین مرحله طرح پایش سلامت با محوریت مراقبت و نگهداری از جامعه هدف به خصوص پدران و مادران شهدا که در کهولت سن قرار دارند در شهرستان قرچک انجام شد.
 پنجمین مرحله طرح پایش سلامت انجام شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید قرجک، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: پنجمین دوره طرح پایش سلامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با محوریت مراقبت و نگهداری از جامعه هدف به خصوص پدران و مادران شهدا در شهرستان قرچک انجام شد.

آزمان کادری گفت: ۲۴۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان در طرح پایش سلامت قرار گرفتند.

وی گفت: از آنجایی که پدران ومادران معظم شهدا در دوران کهولت سن به سر می برند جهت نگهداری و سلامت این خانواده بنیاد شهید قرچک طرح پایش خود را با محوریت شناسایی و معرفی این عزیزان که یادگاران شهدا هستند در قرچک استارت زد تا برای نگهداری و مراقبت این خانواده ها برنامه اساسی صورت گیرد.

معاونت درمان بنیاد شهید شهرستان قرچک گفت: پنجمین دوره طرح پایش سلامت با محوریت و مراقبت و نگهداری از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان قرچک انجام شدکه در زمان بازدید و ویزیت از خانواده ها بحث نگهداری از خانواده ها در اولویت برنامه های طرح پایش سلامت بود.

وی گفت: در این دوره پایش سلامت که با محوریت مراقبت از خانواده های معظم شهدا و جانبازان انجام شد تعدادی از خانواده به این طرح اضافه شدن که شامل ۶ جانباز، ۲ مادر شهید،۲ مادرجانباز، ۱ همسرشهید، ۱ همسرجانباز، ۳ فرزند جانباز صعب العلاج و ۶۸ نفر از والدین شهدا که قبلا در طرح مراقبت ونگهداری قرار داشتند مدارک آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: در صورت صلاحدید پزشکان متخصص تجهیزات بهداشتی به افرادی که در طرح پایش سلامت مورد ویزیت قرار می گیرند تعلق خواهد گرفت.

کد مطلب: 690
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری