چهارمین جلسه شورای اداری پیشوا برگزار شد
تاریخ انتشار : آذر ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۱۰ ب.ظ
 
چهارمین جلسه شورای اداری پیشوا با محوریت برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
 چهارمین جلسه شورای اداری پیشوا برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛بعد از ظهر پنج شنبه جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا  با محوریت برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری هفته فرهنگی به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام شمس رئیس دادگستری، عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب، صمد سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی و شیرزاد یعقوبی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، سیدعباس حسینی بخشدار جلیل‌آباد، حکمت امیری شهردار، علی‌اکبر مهدیزاده رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شیرزاد یعقوبی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری در این جلسه بر ضرورت سکونت مدیران در شهرستان، رعایت نظم اداری، حضور به‌موقع مدیران در جلسات شورای اداری و کارگروه‌ها، تسریع در پاسخ به مکاتبات اداری، تکریم ارباب‌رجوع، لزوم ارائه خدمات به مردم در پای میز خدمت، صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی و خرید کالاهای ایرانی توسط دستگاه‌ها تأکید کرد.

سیدعباس حسینی بخشدار جلیل‌آباد نیز گفت: بخش جلیل‌آباد آماده استقرار ادارات خدمات رسان در این منطقه است و خواستار همکاری ادارات مربوطه هستیم چراکه استقرار دستگاه‌های خدمات رسان از خواسته‌های مردم و خانواده‌های معظم شهدای این بخش است.

وی با اشاره به عدم برخورداری مردم روستای محمودآباد کهنه و شترخوار از خدمات تلفن ثابت گفت: با دستور فرماندار محترم و پیگیری بخشداری جلیل‌آباد و اداره مخابرات، زیرساخت‌های لازم بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان انجام و این پروژه در مرحله حفاری قرارگرفته است که ضمن قول مساعد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و هماهنگی‌های صورت گرفته ، خواستار تسریع در صدور مجوز حفاری به طول چهار کیلومتر هستیم.

در این جلسه عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا و سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و مسئول هماهنگی امور بخشداری مرکزی پیشوا به‌عنوان مسئولان جدید شهرستان معرفی شدند.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا، آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها با تدریس اکبر معصومی شاهی به مدیران شهرستان پیشوا ارائه شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6086
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری