فرماندار ورامین:
کارخانه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ هزار عدد در ورامین افتتاح شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار ورامین از افتتاح کارخانه تولید ماسک با اعتبار۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
 کارخانه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ هزار عدد در ورامین افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو امروز در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه تولید ماسک در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه تولید ماسک سه لایه و تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده و روزانه ۴۰ هزار ماسک سه لایه استاندارد تولید می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت کنونی این کارخانه بیان کرد: در این کارخانه روزانه ۱۰ هزار عدد پد الکلی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: در این کارخانه علاوه بر ماسک و پد الکلی، محصولات پزشکی نظیر واکر، عصا، توالت فرنگی و دستگاه بخور سرد به عنوان نخستین کارخانه کشور تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

 کاغذلو همچنین تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، به زودی خط تولید ماسک N95 این کارخانه نیز راه‌اندازی شده و بخش مهّمی از نیاز مراکز درمانی به این کالای تخصصی تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه در یک شیفت کاری به این میزان از تولید دست یافته که با تأمین مواد اولیه، به ظرفیت تولیدی آن افزوده شده و بسیاری از نیازهای استان تهران تأمین می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه تولیدی مشغول به کار می‌باشند و با راه‌اندازی خط تولید ماسک N95 تعداد شاغلین این کارخانه به ۸۵ نفر افزایش پیدا می‌کند.

کد مطلب: 7791
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری