کاروان نمادین ورود امام راحل به کشور در ورامین به حرکت درآمد
تاریخ انتشار : بهمن ۱۲, ۱۴۰۱ ۳:۳۱ ب.ظ
 
همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور، کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) امروز چهارشنبه در شهرستان ورامین به حرکت درآمد.
 کاروان نمادین ورود امام راحل به کشور در ورامین به حرکت درآمد

به گزارش ندای وارنا؛ مردم ورامین به رسم همه ساله همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، کاروان نمادینی از ورود امام راحل به راه انداخته و این کاروان با عبور از خیابان ها و معابر اصلی شهر، پیام شادی را برای مردم به ارمغان می آورد.

امسال نیز خودروی نمادین حضرت امام (ره) را که حرکت خود را از امامزاده طاهر و مطهر (ع) آغاز کرده بود، خودروهای نیروی انتظامی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی که با گل آذین بندی شده بودند، همراهی می کردند.

کاروان نمادین ورود امام راحل به کشور در ورامین به حرکت درآمد

بسیاری از دانش آموزان در طول مسیر تردد کاروان نمادین ورود حضرت امام به استقبال این کاروان آمده و همراه با سایر قشرهای ورامین، ورود امام راحل را جشن گرفتند.

در طول مسیر استقبال کنندگان با اهدای گل، دود کردن اسپند، توزیع شکلات و شیرینی یاد و خاطره معمار کبیرانقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین خودروی نمادین حضور امام راحل در ایران اسلامی در مناطق مختلف توقف کرده و بسیاری از جوانان با این خودرو عکس های یادگاری گرفتند.

این کاروان که با پخش سرودهای انقلابی و حماسی خود جلوه خاصی را ایجاد کرده بود پس از عبور از منطقه خیرآباد، در میدان ولیعصر(عج)، بلوار شهید سلیمانی، میدان امام حسین(ع)، بلوار رسالت، میدان رازی، خیابان ۱۵ خرداد و بهشتی، میدان بسیج، میدان امام و خیابان مسجد جامع نیز حضور یافت و مورد استقبال مردم ولایتمدار ورامین قرار گرفت.

امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعید ظالمانه دیکتاتور پهلوی در یوم الله ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن اسلامی بازگشت و بلافاصله پس از استقبال تاریخی ملت ایران به سمت بهشت زهرا (س) حرکت کرد.

کد مطلب: 12029
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری