رئیس اتاق اصناف قرچک خبر داد؛
کشف انبار بزرگ احتکار مواد غذایی غیر مجاز در قرچک
تاریخ انتشار : مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۴:۲۱ ب.ظ
 
رئیس اتاق اصناف قرچک از کشف انبار بزرگ احتکار مواد غذایی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
 کشف انبار بزرگ احتکار مواد غذایی غیر مجاز در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛حمیدرضا تاجیک گفت :از کشف انبار بزرگ مواد غذایی غیر مجاز در قرچک خبر داد و اظهار داشت: در پی گشت و نظارت های اصناف قرچک و با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص کشف انبارهای غیرمجاز و احتکار کننده برخورد جدی با متخلفان در دستور کار بازرسان اتاق اصناف قرا رگرفته است.

تاجیک افزود: در این راستا گشت های مشترک با اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت، اداره اماکن و دامپزشکی و تعزیرات در اولویت است و در این بازرسی ها با گرانفروشی ،احتکار، کم فروشی برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همت پلیس آگاهی و اتاق اصناف شهرستان قرچک انبار مواد غذایی غیر مجاز در قرچک کشف و پرونده متخلف به مقامات تعزیرات ارجاع شده است گفت: در این خصوص کارشناسان در حال بررسی ارزش ریالی این کالاها هستند.

رئیس اتاق اصناف قرچک نداشتن پروانه کسب، احتکار، وجود کالای قاچاق را در این انبار مشهود اعلام کرد و بیان داشت:در همین رابطه اتاق اصناف خواستار برخورد جدی مسئولان با این دسته از افراد شد که سبب ایجاد لطمه به اعتبار کسبه و بازاریان دیگر نیز می شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پلیس اگاهی شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی از کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد و افرادی که قصد اخلال در بازار و سیستم اقتصادی از توزیع تا مصرف را دارند بدانند دستگاه های نظارتی در روزهای اخیر در حال رصد و پایش بازار هستند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2959
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری