گلباران مزار شهدای گمنام قرچک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت
تاریخ انتشار : شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ب.ظ
 
‌بمناسبت گرامیداشت هفته دولت مزار شهدای گمنام شهرستان قرچک با حضور مسئولان گلباران شد.
 گلباران مزار شهدای گمنام قرچک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به گزارش ندای وارنا؛ این مراسم به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه‌، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر‌ و خانواده ‌ای معزز شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان ‌قرچک برگزار شد.

حاضرین در این مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، نسبت به مقام والای شهیدان بویژه شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ضمن تبریک این ایام در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شد و طی سخنانی اظهار کرد: شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردارخود درس بزرگی به ما دادند.

وی گفت: حضور پرشور مسئولین در این مراسم این پیام را به دنیا اعلام می‌کند که راه شهیدان همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.

خطیبی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است ، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و همچنین با آرمان‌های امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: امسال برنامه خوبی با حضور مقامات استانی و کشور در شهرستان داریم و در آخرین روز هفته دولت تمام مسئولین در خدمت مردم خواهیم بود که این موجب انسجام بین مردم و مسئولان می شود.

انتهای پیام

کد مطلب: 6694
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری