رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک:
۱۵ تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می‌شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب.ظ
 
رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: به زودی ۱۵ تخت جدید به ظرفیت این اضافه خواهد شد که بیشترین تخت در حوزه ای‌سی‌یو و سی‌سی‌یو است.
 ۱۵ تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  دکتر علی اصغر حق پرست رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستان شهید ستاری، اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک به عنوان تنها بیمارستان شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک و دومین بیمارستان دولتی دشت ورامین نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم دیار ۱۵خرداد دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای افتتاح این بیمارستان تاکنون ۱۵تخت جدید به ظرفیت بیمارستان اضافه شده است و امروز با ۷۹ تخت در حال پذیرش بیماران هستیم.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بیان داشت: در بخش آی‌سی‌یو با برنامه‌ریزی هدفمند به زودی از ۴تخت موجود به ۱۱ تخت افزایش خواهد یافت همچنین در بخش سی‌سی‌یو نیز با هدف گذاری از ۵ تخت به ۱۲ تخت افزایش خواهیم داشت که عمده مراجعات به تهران در تخت‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو را کاهش می‌دهد.

حق پرست با اشاره به استفاده از ظرفیت بومی نیروی انسانی قرچک و دشت ورامین ادامه داد: با کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسیاری از پزشکان و پرستاران و متخصصان از شهرستان قرچک و دشت ورامین در بیمارستان شهید ستاری مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به آغاز دوباره بخش درمانگاه و کلینیک بیمارستان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان برای پیشگیری از ابتلای مراجعه کنندگان به بیمارستان، بخش کلینیک تعطیل شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخی از تمهیدات مانند جدا سازی ورودی و خروجی، ضدعفونی مکرر درمانگاه و جداسازی پرسنل در حال حاضر بخش کلینیک از ابتدای اردیبهشت‌ماه فعال شده است.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در پایان عنوان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت بیمارستان تعداد پزشکان متخصص بیمارستان از ۶ به ۱۳ نفر افزایش داشته و با برنامه‌ریزهای صورت گرفته پزشکان متخصص بیشتر خواهد شد چرا هدف اصلی بیمارستان خدمت‌رسانی به مردم دیار ۱۵ خرداد است.

کد مطلب: 7928
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری