شهردار قرچک:
۳۰ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین را انجام می دهند
تاریخ انتشار : آبان ۸, ۱۳۹۷ ۸:۳۰ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: برای سهولت در امر سرویس دهی تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین را انجام می دهند و جاماندگان اربعین حسینی نیز می توانند در راه بازگشت از حرم حضرت عبدالعظیم از امکانات سرویس های اتوبوس به سمت قرچک در روز اربعین بهره مند شوند.
 ۳۰ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین را انجام می دهند

به گزارش ندای وارنا؛محسن شریف شهردار قرچک با اشاره به آیین ویژه اربعین حسینی در شهرستان قرچک گفت: مراسم عزاداری پیاده مردم شهرستان قرچک به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز صبح روز اربعین انجام می شود.

وی این راهپیمایی عظیم را بزرگترین همایش خودجوش مذهبی در ایران و کشورهای مسلمان دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهرداری در راستای اجرای وظایف ستاد برگزاری اربعین و براساس ارادت ویژه به ائمه و زائران راهپیمایی جاماندگان اربعین از هیچ تلاش و کوششی جهت ارائه خدمات به این عزیزان کوتاهی نکرده است و اقدامات این مجموعه در قالب سه مرحله در محدوده شهرقرچک اجرا شده است که مرحله اول یک هفته قبل از فرا رسیدن اربعین در قالب نصب بنرهای تسلیت و اطلاع رسانی از زمان و مکان شروع پیاده روی در نقاط مختلف شهر جهت آگاه سازی شهروندان انجام شده است.

شریف افزود: بخش دوم شامل ارائه خدمات به اهالی شهر در زمان شروع پیاده روی است و مرحله سوم نیز پیش بینی تدابیر خدماتی و ترافیکی پس از اتمام پیاده روی به زائران جهت  بازگشت آنها از حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت شهر قرچک است.

وی بیان کرد: در مسیر مواکب و ایستگاه هایی برای رفاه حال و ارائه خدمت به حاضرین در مراسم پیاده روی زائرین جاماندگان اربعین در نظر گرفته شده است.

شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: برای سهولت در امر سرویس دهی تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین را انجام می دهند و جاماندگان اربعین حسینی نیز می توانند در راه بازگشت از حرم حضرت عبدالعظیم از امکانات سرویس های اتوبوس به سمت قرچک در روز اربعین بهره مند شوند.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 5083
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری