فرماندار‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشوا :
۳۳ هزارمترمربع از اراضی ملی پیشوا بلاتکلیف احداث بیمارستان است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب.ظ
 
فرماندار‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشوا گفت: ۳۳ هزارمترمربع از اراضی ملی پیشوا بلاتکلیف احداث بیمارستان است.
 ۳۳ هزارمترمربع از اراضی ملی پیشوا بلاتکلیف احداث بیمارستان است

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان‌های پیشوا، ورامین و قرچک که با حضور محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و فرمانداران، معاونین، بخشداران و شهرداران سه شهرستان، نماینده مردم در مجلس و مدیران کل استانی در فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: پیشوا فاقد تخت بیمارستانی است و برای تحقق این مهم، بیش از ۳۳ هزار مترمربع از اراضی ملی و شهرداری و همچنین مجوز و امتیازاتی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان پیشوا در مرحله نصب سازه متوقف و سال‌هاست که تعطیل مانده است افزود: نیاز مردم شهرستان پیشوا به بیمارستان یک نیاز اساسی است و ضرورت این مهم در زمان شیوع کرونا بیش از گذشته احساس شد.

فرماندار پیشوا عنوان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال گذشته ضمن سفر به شهرستان پیشوا از پروژه نیمه کارهبیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد و مقرر شد تا هر چه سریع‌تر در جلسه‌ای با حضور مسئولان امر نسبت به تعیین تکلیف این پروژه تصمیم گیری شود ولی امورات مربوط به برگزاری انتخابات و بعد از آن شیوع بیماری کرونا باعث شد تا زمان تشکیل جلسه به تأخیر بیافتد.

عباسی گفت: پیشوا طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در حوزه تأمین آب شرب با مشکلات متعددی روبه‌رو بود و به منظور رفع این مشکل، از سال گذشته عملیات خط انتقال آب سد ماملو به شهرستان آغاز شد و هزینه این پروژه تاکنون توسط شرکت آب و فاضلاب تأمین شده و برای تکمیل آن از سازمان برنامه و بودجه درخواست اعتبار کردیم که موافقت شد و تخصیص آن نیاز به پیگیری دارد و تا زمان تخصیص باید از محل اعتبارات آبفا ادامه یابد.

وی بیان کرد: پیش بینی شده بود که این پروژه تا ابتدای خرداد سال جاری به اتمام برسد ولی اندکی با تأخیر مواجه شد و در حال حاضر حدود یک و نیم کیلومتر از آن باقی مانده است و طبق اعلام شرکتآبفا جنوب شرقی آب سد ماملو تا ۱۵ تیرماه به پیشوا می‌رسد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: بحث راه‌های مواصلاتی از مسائل مبتلابه شهرستان پیشوا است و در این راستا پروژه جاده آنتنی دسترسی به محور قم گرمسار در سال ۹۱ و در اراضی ملی آغاز و طرح‌های مطالعاتی آن انجام شد که مجری آن راه و شهرسازی است.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر جاده کمربندی از پیشوا فاکتور گرفته شود این شهرستان در بن بست کامل قرار می‌گیرد و باید پیگیری‌ها و اقدامات مطلوب‌تری جهت بهبود وضعیت و توسعه راه‌های مواصلاتی این منطقه انجام شود.

کد مطلب: 8663
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری