طی ایام کرونا؛
۴۰ تخت بیمارستان شهید ستاری قرچک به بیماران کرونایی اختصاص داشت
تاریخ انتشار : خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب.ظ
 
رئیس بیمارستان شهید ستاری قرچک گفت:۴۰ تخت بیمارستان شهید ستاری قرچک طی ایام کرونا به بیماران کرونایی اختصاص داشت.
 ۴۰ تخت بیمارستان شهید ستاری قرچک به بیماران کرونایی اختصاص داشت

به گزارش ندای وارنا؛  علی اصغر حق پرست  در خصوص عملکرد این بیمارستان طی ایام کرونا اظهار داشت: پس از ابلاغ دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان شهید ستاری قرچک یک بخش با ۵ تخت را برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داد که به مرور زمان این میزان تا ۴۰ تخت افزایش پیدا کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان تازه تأسیس است، نیاز بود تجهیزات و اقدامات لازم برای درمان بیماران کرونایی سریع‌تر انجام شود.

حق پرست افزود: در همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا نسبت به کاستی‌ها و ظرفیت‌های بیمارستان برنامه ریزی انجام شد و عملاً پس از پنج روز از ابلاغ وزارت بهداشت بیمارستان ستاری قرچک کاملاً برای درمان بیماران تجهیز شد.

رئیس بیمارستان شهید ستاری قرچک بیان داشت: خوشبختانه در خصوص تجهیزات فردی و پیشگیری پرسنل بیمارستان اعم از کادر اداری و درمانی مشکلی نداشتم به همین دلیل کمترین درگیری بیماری در بین پرسنل مشاهده شد و خوشبختانه هیچ گونه مورد فوتی از میان حافظان سلامت نداشتیم.

وی عنوان داشت: جداسازی محیط بیماران کرونایی، تفکیک ورودی و خروجی بیمارستان، ایجاد اورژانس خاکستری برای بیماران کرونایی و پیگیری تلفنی بیمارانی که در منزل قرنطینه شدند از جمله اقدامات بیمارستان در ایام کرونا است.

کد مطلب: 8305
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری