استاندار تهران:
۶۰۰ «بی. آر. تی» و ۴۰ تاکسی به زائران اربعین تهران خدمات می دهند
تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۰۴ ب.ظ
 
استاندار تهران گفت: ۶۰۰ «بی. آر. تی» و ۴۰ تاکسی به زائران اربعین تهران خدمات می دهند.
 ۶۰۰ «بی. آر. تی» و ۴۰ تاکسی به زائران اربعین تهران خدمات می دهند

به گزارش ندای وارنا؛محمد حسین مقیمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین حسینی استان تهران با بیان این که حدود ۶۰۰ دستگاه « بی. آر. تی» مسئولیت انتقال مسافران اربعین حسینی در این استان را بر عهده دارد، گفت: ۴۰ دستگاه تاکسی نیز در این زمینه فعال خواهد بود.

وی خواستار کمک بیشتر فرمانداری تهران به ستاد اربعین حسینی در سال جاری شد و گفت: در پی آن هستیم تا تمام ظرفیت شهرستان ری را برای کمک به زائران حسینی به کار بگیریم.

نماینده عالی دولت در ادامه خواستار ارائه خدمات مطلوب تر به زائران اربعین حسینی شد و گفت: باید همه در جهت ارتقا وضعیت خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تلاش کنیم و در این بین وضعیت بهداشت و نظافت در محل استقرار زائران اربعین در شهر نجف اشرف اهمیت ویژه ای دارد.

مقیمی پس از استماع گزارش معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار تهران از بازدید میدانی سایت محل استقرار زائران و فرایند آماده‌ سازی امکانات و تجهیزات به منظور ارائه خدمات به زائران ایرانی، این گزارش را مطلوب توصیف کرد و افزود: خدمات‌رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین توفیق ارزشمندی است، که داوطلبانه و برآمده از میل و علاقه افراد و مدیران است و هیچ اجباری از سوی دولت برای خدمات‌رسانی مدیران در این بخش وجود ندارد.

پیش بینی حضور ۲ میلیون نفر در مراسم ویژه « جاماندگان حسینی» در ری

فرماندار ری نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم ویژه « جاماندگان حسینی» که از سال ۹۳، هر ساله در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می شود، گفت: در سال اول ۱۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند، اما این تعداد در سال ۹۶ از یک میلیون نفر گذشت.

هدایت الله جمالی پور اضافه کرد: امسال پیش بینی می کنیم، که جمعیت شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه از ۲ میلیون نفر نیز عبور کند و این امر لزوم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری پرشور مراسم را بیش از پیش اهمیت می بخشد.

وی گفت:  البته پیش‌بینی‌های مختلف صورت گرفته و تمهیدات لازم، از جمله تمهیدات امنیتی فراهم شده است و زائران از ۴ مسیر آزادگان، شهید رجایی و از فداییان اسلام و همچنین ورامین، قرچک و کهریزک به شهرستان ری می آیند، که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3160
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری