مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک:
آغاز به کار پایگاه های سنجش در قرچک / پیش دبستانی ها تا پایان شهریور فرصت دارند
تاریخ انتشار : مرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ق.ظ
 
مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: در خصوص سنجش دانش آموزان پایه اول سه تا مرکز در باقر آباد، زیبا شهر و شهرک طلائیه وجود دارد که هر پایگاه روزی ۴۲ نفر را سنجش می‌کنند.
 آغاز به کار پایگاه های سنجش در قرچک / پیش دبستانی ها تا پایان شهریور فرصت دارند

به گزارش ندای وارنا؛ غلامرضا بختیاری ، مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک اظهار داشت: پروژه مهر در اصل نماد فعالیت‌های یکساله آموزش و پرورش است که در این پروژه پنج کمیته بخش ساماندهی، بخش تعمیرات و ستاد ساماندهی همکاران و … در این کمیته‌ها اداره قرچک تشکیل شده و هر هفته جلسه کلی پروژه مهر تشکیل می‌شود.

وی گفت: فعالیت‌های این پروژه بررسی و هدف اصلی این پروژه مدیریت، ساماندهی و نظارت است که در مدارس رخ بدهد و در بخش ثبت نام از مردم در مورد رضایتمندی که مهم است، پرسیده می‌شود.

نحوه فعالیت پایگاه های سنجش در قرچک

بختیاری با اشاره ممنوع بودن اخذ وجه در مدارس، بیان کرد: در مدارس فقط باید وجه کتاب و بیمه از متقاضیان دریافت شود و گرفتن هر گونه وجه تخلف و برخورد می شود.

وی تاکید کرد: قرچک یکی از شهرستان پرجمعیت استان تهران است و از نظر دانش آموزی دومین شهرستان پر تراکم استان می باشد ودر سال های اخیر چند مدرسه بدلیل داشتن شاکی از تخلیه شده اند و تراکم دانش آموزی بالارفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک افزود: مدرسه عطرت که هشت سال پیش واگذار شده بود امسال به چرخه ای آموزش برگشته و یک خیر هم مسئولیت بازسازی را قبول کرده و مدرسه درحال بازسازی است و یک مدرسه هم در میرزایی شمالی و یکی در گلها به لطف یک خیر در حال ساخت است که امیدواریم برای ماه مهر آماده شوند که با این اوصاف اگر تراکم دانش اموزی کاهش پیدا نکند حد اثل رشدی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: دانش آموز برای ورود به کلاس اول باید دوره پیش دبستانی را گذرانده باشد و اگر نگذرانده باید در تابستان وارد این کلاس ها شوند.

بختیاری گفت: در چند سال اخیر پیش دبستانی کاملا به یک اجبار تبدیل شده و در این بخش دونوع پیش دبستانی وجود دارد، یکی که در مکان های دولتی که اداره آموزش وپرورش فضاهای مازاد را به آنها اجاره می دهد و دوم آنجاهای که در فضاهای خصوصی مجوز گرفته و هر ساله اداره اموزش و پرورش برای آنها کلاس ها ویژه ای ترتیب می دهد تا با روش های جدید آشنا شوند و یک هم افزایی نیز صورت گرفته که مربیان هر ساله ارزیابی تا سطح آنها مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص سنجش دانش آموزان پایه اول سه تا مرکز ( پایگاه های سنجش ) در باقر آباد، زیبا شهر و شهرک طلائیه وجود دارد که هر پایگاه روزی ۴۲ نفر را سنجش می کنند و برای آنکه اولیا نگرانی نداشته باشند این سنجش ها تا پایان شهریور ادامه دارد و طبق بخشنامه ای که در سال قبل صادر شده اکثر دانش آموزان در پیش دبستانی سنجش شده اند و نیازی به سنجش دوباره در قبل از کلاس اول وجود ندارد.
منبع: تهران نیوز

انتهای پیام/

کد مطلب: 6671
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری