فرماندار قرچک:
ارتقای ساختار اداری تعزیرات حکومتی قرچک باید در دستور کار قرار بگیرد
تاریخ انتشار : مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۸ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: ارتقای ساختار اداری تعزیرات حکومتی قرچک یک ضرورت محسوب می شود و باید در دستور کار قرار بگیرد.
 ارتقای ساختار اداری تعزیرات حکومتی قرچک باید در دستور کار قرار بگیرد

بهمن خطیبی در جلسه هم‌اندیشی تنظیم بازار شهرستان قرچک که با حضور جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولان در دفتر فرماندار برگزار شد با تأکید بر تأمین، توزیع و نظارت بر عرضه کالاها و جلوگیری از اخلالگری در حوزه‌های اقتصادی اظهار داشت: بدون شک بحث تامین کالاها و مایحتاج عمومی مردم و قیمت ها از موضوعاتی بسیار مهمی است که دستگاه های نظارتی باید به آن توجه کنند.
وی افزود: طرح نظارت بر بازار و برخورد با گرانفروشان و محتکران در این شهرستان به طور جدی در حال اجراست و با متخلفان برخورد قاطع می شود.
فرماندار قرچک با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های بازار، بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، اضافه کرد: درمسیر خدمات رسانی شایسته به شهروندان قرچکی باید نظارت ها دقیق باشد و اقلام مورد نیاز در بازار، متناسب با چرخه عرضه و تقاضا تامین شود.
خطیبی درپایان گفت: تلاش مضاعف، تشدید بازرسی‌ها و نظارت مستمر بر بازار، برخورد با گرانفروشان و محتکران با بسیج کامل امکانات دستگاه‌های اجرایی بهترین راهکار مقابله با فضای ایجاد شده توسط دشمنان است.
فرماندار قرچک ضمن تأکید بر تعامل کلیه ادارات بخصوص اداراتی که با موضوع معیشت مردم سروکار دارند، خواستار جدیت در نظارت بیشتر و کنترل قیمت‌ها، تأمین کالاهای اساسی، حفظ آرامش روانی بازار و جلوگیری از سوءاستفاده اخلالگران اقتصادی شد.
خطیبی همچنین از پیگیری‌های لازم برای ارتقای ساختار اداری تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت قرچک و نزدیکی به پایتخت، ارتقای سطح ادارات یک ضرورت محسوب می‌شود و بایستی ادارات کل نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

کد مطلب: 7011
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری