اصلاح طرح های هندسی معابر ورامین در سال ۹۵ با جدیت دنبال می شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۵ ۵:۳۸ ب.ظ
 
رییس شورای اسلامی شهر ورامین با اشاره به انجام عملیات های عمرانی متعدد در منطقه ورامین گفت: اصلاح طرح های هندسی معابر ورامین در سال ۹۵ با جدیت دنبال می شود.
 اصلاح طرح های هندسی معابر ورامین در سال ۹۵ با جدیت دنبال می شود

به گزارش ورامین پرس ، سید رضا احمدی با اشاره به انجام عملیات های عمرانی در حوزه شهری ورامین اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، عملیات های عمرانی متعددی در حوزه شهری انجام شده است.

رییس شورای اسلامی شهر ورامین افزود: طرح های عمرانی شهری ورامین نیز در سال جاری برنامه ریزی شده و با انتخاب پیمانکاران مختلف انجام خواهد شد.

وی با تشریح برخی از اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی شهر ورامین ادامه داد: اصلاح طرح های هندسی و بازگشایی معابر از جمله اقداماتی بود که در سال گذشته دنبال و در سال جاری نیز با جدیت پیگیری می شود.

احمدی تأکید کرد: آسفالت بسیاری از خیابان ها و معابر شهری ورامین بویژه در نقاط محروم یکی دیگر از اقداماتی بود که در سال گذشته انجام شد و امسال نیز برنامه های متعددی برای آسفالت نقاط دیگر ورامین در دستور کار است.

رییس شورای اسلامی شهر ورامین به مهر بیان داشت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین توجه خود را بر روی نقاط محروم و کم برخوردار متمرکز کرده است تا خدمت رسانی به این مناطق بیش از گذشته شود.

کد مطلب: 536
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری