فرماندار ورامین:
افتتاح طرح های هفته دولت در ورامین برای ۱۳۰۰نفر شغل ایجاد می کند
تاریخ انتشار : شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ب.ظ
 
فرماندار ورامین گفت: افتتاح طرح های هفته دولت در ورامین به طور مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۳۰۰ نفر شغل ایجاد می کند.
 افتتاح طرح های هفته دولت در ورامین برای ۱۳۰۰نفر شغل ایجاد می کند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین کاغذلو در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه رجایی و باهنر افزود: ایام شهادت این دو شهید، معلمان بزرگ عمل و اخلاق، هفته دولت و روز کارمند نامیده شده است که آن را به کارگزاران و کارمندان دولت تبریک گفته و برای همگان در عرصه های مختلف به ویژه امید آفرینی و توجه به حقوق شهروندی آرزوی موفقیت می کنیم.

وی گفت: دولتمردان باید ایمان، خلوص نیت و منش کاری شهیدان رجایی و باهنر را سر لوحه کاری خود قرار دهیم و به ابعاد شخصیتی و فرهنگی این دو شهید بپردازیم که این موضوع بعضا مغفول مانده است.

کاغذلو ابراز داشت: هفته دولت با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی آغاز می شود و فرصت و زمان مناسبی است تا دستگاههای مختلف اقدامات دولت را در سال گذشته به مردم ارائه دهند.

فرماندار ورامین در خصوص افتتاح های پیش رو در ورامین که به مناسبت هفته ی دولت اجرا خواهد شد اظهار داشت: همزمان باهفته ی دولت طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی درورامین افتتاح خواهد شد که شامل اصلاح پست ۶۳ کیلو ولت ، حفرو تجهیز چاه های آب شرب روستایی، اجرای آبیاری قطره ای ونوین در زمین های کشاورزی منطقه وبرطرف کردن ضعف ولتاژبرق است.

وی گفت : با به ثمر رسیدن وبهره برداری از این طرح ها برای بیش از ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و ۹۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد که نتیجه ی هزینه شدن اعتباری حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است.

کد مطلب: 6702
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری