فرماندار قرچک خبر داد؛
افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی رفاهی و خدماتی طی یکسال در قرچک
تاریخ انتشار : شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ب.ظ
 
فرماندار قرچک از افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی رفاهی و خدماتی طی یکسال در قرچک خبر داد.
 افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی رفاهی و خدماتی طی یکسال در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ بهمن خطیبی بعد از ظهر شنبه در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت با تشریح مهمترین اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر برگزار شد گفت: ۱۵ سفر مسئول کشوری از جمله معاونین رئیس جمهور و وزرای دولت تدبیر و امید را در شهرستان قرچک به منظور بررسی مشکلات قرچک، افتتاح طرح های عمرانی و شرکت در جلسات و همایشها شاهد بوده ایم و همچنین معاونین استاندار، مدیران کل استانداری و مدیران کل استانی نیز بیش از ۷۰ بار به این شهرستان سفر کرده اند که نتایج خوبی دربرداشته است.

وی به برخی اقدامات مهم در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: انجام برنامه ریزی لازم برای اجرای امور شهرستان بر مبنای سند توسعه از جمله ایجاد شهرک سفال، افزایش گلخانه های کشاورزی و …، انعقاد ۲۰۰ قرارداد منعقده، بهره برداری از ۳۵ واحد و ۱۳۰ واحد در حال ساخت در شهرک صنعتی قرچک در سال۹۷ و چهارماهه نخست سال ۹۸ و رفع موانع واحدهای تولیدی و تلاش برای ساماندهی سه لکه صنفی – صنعتی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه اقتصادی بوده است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بیش از ۷۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی بزرگ با اعتباری بالغ بر ۲۳۶۸۸۹۹ میلیون ریال در هفته دولت و دهه مبارکه فجر سال ۹۷ و هفته دولت سال ۹۸ افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری شده و خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: همچنین افزایش سهمیه آرد نانوایی ها، تحقق ۶۶ درصدی سهمیه پیشنهادی اشتغال در سال ۹۷ و کسب رتبه هفتم استان تهران و ارتقای ۹ پله ای و کاهش آمارهای مربوط به طلاق، قاچاق کالا و ساخت وسازهای غیرمجاز اتفاقات خوبی بوده که در طول یکسال گذشته رقم خورده است.

خطیبی یادآور شد: کسب رتبه برتر روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری در استان تهران، جلوگیری از قلع و قمع مدارس و تصرف زمین­های دولتی، افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی در شهر و روستاها و دهها اقدام مثبت دیگر در روستاها از جمله رشد عملیات عمرانی زیرسازی، کفپوش، آسفالت، جدولگذاری و … و بازنگری و تصویب طرح هادی روستای قشلاق جیتو پس از ۱۲ سال را شاهد بوده ایم.

فرماندار قرچک همچنین گفت: رشد سرانه های بهداشتی و درمانی با ساخت درمانگاهها و افزایش بخش­های تخصصی بیمارستان برکت شهید ستاری از دیگر خدمات صورت گرفته بوده است.

کد مطلب: 6697
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری