بازدید معاون فرماندار قرچک از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان
تاریخ انتشار : مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب.ظ
 
خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک به همراه طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا توسط مردم و مسئولان از سطح شهر بازدید کردند.
 بازدید معاون فرماندار قرچک از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان

به گزارش ندای وارنا؛ معاون فرماندار در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته کارشناسان امر و نیز طی بازدیدهای امروز مشاهده شد که بانک‌ها آلوده ترین نقاط در انتقال بیماری کووید ۱۹ هستند.

وی ادامه داد: حدود ۸۰ درصد مردم در بانک‌ها و برخی مراکز خدمات عمومی از ماسک استفاده می کنند که جای امیدواری و تقدیر و تشکر دارد.

خدایی راد بیان داشت: در مراکز خرید مثل خیابان محمدآباد به لحاظ نگرش مردم نسبت به موضوع خرید و برخی جنبه های تفریحی آن، رعایت پروتکل‌ها ضعیف مشاهده شد و کمتر از ۵۰ درصد شهروندان از ماسک استفاده کرده بودند. معاون فرماندار عنوان کرد: مغازه داران اغلب بدون ماسک بودند که نیازمند توجه اصناف و اتحادیه ها و بخصوص خود مالکین و مغازه داران است.

وی افزود: مسئله مهم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۰ الی ۳۰ درصد افرادی هستند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. لزوم پاسخگو کردن این افراد ضروری است.

این مسئول تاکید کرد: نیازمند افزایش حساسیت‌های اجتماعی در خصوص این بیماری و شیوه های رفتار شهروندان جامعه هستیم، برای کنترل بیماری می‌بایست یک نگرانی سالم از سلامتی خود و اطرافیان و شهروندان در جامعه وجود داشته باشد.

کد مطلب: 10245
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری