بازرسی از مراکز فرهنگی هنری شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب.ظ
 
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و با توجه به خسارات وارده ناشی از بیماری کرونا در سطح جامعه، با انجام بازرسی های متعدد اوضاع مراکز فرهنگی هنری تابعه توسط کارشناسان بازرسی و حراست این اداره از تاریخ 17 خردادماه لغایت 3 تیر ماه 99 مورد بررسی و ارزیابی کمی و کیفی قرار گرفت.
 بازرسی از مراکز فرهنگی هنری شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ این بازرسی ها با هدف سامان دهی و کنترل وضعیت مراکز فرهنگی هنری مانند چاپخانه ها، کانون های آگهی تبلیغاتی، موسسات، آموزشگاه های فرهنگی هنری، دفاتر مطبوعاتی و سایر مراکز تابعه هر ماهه صورت می گیرد.

همچنین یاد آور می شود داریوش خزایی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و بازرس این اداره ضمن حضور میدانی در مراکز مذکور با بیان حساسیت امر بازرسی تصریح کرد: نظارت دقیق بر عملکرد مراکز فرهنگی هنری با هدف کاهش و به صفر رساندن تخلفات و ساماندهی جریانات فرهنگی هنری از سیاست های اصلی این اداره است.

گفتنی است در این راستا طی دو هفته اخیر بیش از ۲۰ مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت و به تعدادی از مراکز که بدون مجوز فعالیت داشتند اخطار پلمب داده شده و تعدادی از مراکز که با دارا بودن مجوز ، دچار تخلف شده و یا تمدید مجوزشان را به تاخیر انداخته اند نیز تذکرات کتبی و مهلت برای رفع مشکلات داده شده است.

گفتنی است بر اساس بازدیدها و بررسی های به عمل آمده از مراکز فرهنگی هنری، در خصوص آسیب های ناشی از بیماری کرونا در وضعیت درآمد زایی این مراکز، گزارش های آماری تهیه و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سایر نهاد های مربوطه تقدیم شد تا زمینه حمایت ها و مساعدت های لازم در این مهم  فراهم شود.

کد مطلب: 9034
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری