سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین:
برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا مصمم هستیم/ هدف‌مان قهرمانی است اما تحقق آن سخت است
تاریخ انتشار : تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب.ظ
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا مصمم هستیم.
 برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا مصمم هستیم/ هدف‌مان قهرمانی است اما تحقق آن سخت است

به گزارش ندای وارنا؛ مجید تابش‌نژاد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین، درخصوص زمان شروع تمرینات تیم عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که انجام شده قرار است از همه بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل تست کرونا گرفته شود و سپس اردوها را استارت بزنیم. البته این روال را سپری کردیم و از روز یکشنبه تمرینات گروهی را آغاز خواهیم کرد. در این مدت هم سایر بازیکنان به صورت فردی در خانه تمرین کردند و ان‌شاءالله بتوانیم با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد همیشه در میادین عملکرد خوبی داشته و بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

او ادامه داد: شهرداری ورامین همیشه در زمان حضورش در لیگ جزو مدعیان قهرمانی بوده اما امسال به دلیل تعطیلی لیگ و نیمه کاره ماندن آن با وجود این‌ که در صدر جدول هم بودیم به قهرمانی نرسیدیم. برای فصل جدید هم تیم کمی دیر بسته شد طوری که تمام بازیکنان اصلی ما جدا شدند و به سایر تیم‌ها رفتند ولی هدف ما با توجه به ظرفیت‌های موجود و هواداران پر شوری که وجود دارد قهرمانی است و برای تحقق این هدف‌مان هم تلاش خواهیم کرد‌.

تابش‌نژاد با اشاره به شروع لیگ از شهریور ماه اضافه کرد: هر کشوری که به صورت حرفه‌ای والیبال را دنبال می‌کند برنامه لیگ‌اش را هم بر اساس رقابت‌های تیم‌ملی‌اش جلو می‌برد. البته امسال کرونا هم شرایط را تغییر داده است. فکر می‌کنم شروع مسابقات دو ماه زودتر هیچ آسیبی را به بازیکنان و سایر موارد از جمله باشگاه‌ها و تیم ملی وارد نمی‌کند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان در خصوص حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: ما تمایل زیادی به حضور در رقابت‌های آسیایی داریم و اگر هم حضور پیدا کنیم با تمام قوا و برای درخشش خواهد بود اما هنوز تاریخ رسمی مسابقات اعلام نشده و اگر به موقع هم اعلام نشود و ما آمادگی لازم را نداشته باشیم این احتمال هم وجود دارد که اصلا شرکت نکنیم‌.

کد مطلب: 9409
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری