مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:
برخی با درک غلط از نشاط، آموزش و پرورش را با چالش مواجه می‌کنند
تاریخ انتشار : شهریور ۲۷, ۱۳۹۸ ۸:۵۸ ب.ظ
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: برخی از افراد با درک ناصحیح و غلط از روش ایجاد نشاط در مدرسه، صحنه‌هایی را به وجود می‌آورند که آموزش و پرورش را با چالش مواجه می‌کند.
 برخی با درک غلط از نشاط، آموزش و پرورش را با چالش مواجه می‌کنند

به گزارش ندای وارنا؛ محمد صیدلو روز سه شنبه در آئین اهداء اقلام ورزشی به مدارس شهرستان های استان تهران که با حضور معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان نمونه شهرستان قرچک برگزار شد اظهار داشت: مهمترین اصل برای مدیر مدرسه درک صحیح از چگونگی ایجاد نشاط در محیط مدرسه و اهتمام داشتن به تربیت بدنی است.
وی اظهار داشت: وقتی یک متخصص تربیت، راه های ایجاد شور و نشاط اجتماعی در چارچوب ارزش های تعریف شده نظام تعلیم و تربیت را بشناسد، مجال برای دریافت های غلط ایجاد شور نشاط در مدرسه از بین می رود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: برخی از افراد با درک غلط از ایجاد شور و نشاط در مدرسه، صحنه هایی را ایجاد می کنند که بازتاب آن در فضای مجازی، آموزش و پرورش را با چالش مواجه کرده و آبروی نظام تعلیم و تربیت را با خطر مواجه می‌کند.
صیدلو با اشاره به راه اندازی کاروان مهر و نشاط که مربوط به اهداء اقلام ورزشی به مدارس شهرستان های استان تهران است تصریح کرد: اجرای این طرح در ابتدای سال تحصیلی این پیام را منتقل می کند که بچه ها در مدرسه باید حس خوبی داشته باشند تا اهداف تعلیم و تربیت محقق شود که یکی از مهمترین ابزار این امر، توجه ویژه به ورزش و تربیت بدنی است.
وی گفت: مدیری که ۱۰ دستگاه رایانه در مدرسه دارد و از ۹ دستگاه آن استفاده نمی کند ولی بچه ها با وسایل نامطلوب و بدون استاندارد بازی می کند، نشان می دهد که فلسفه تعلیم و تربیت را درک نکرده است.
وی افزود: بی توجهی به استاندارهای موجود در حوزه تربیت بدنی مجال را به افرادی می دهد که تجویزهای غیر منطبق با نظام ارزشی تعلیم و تربیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارائه می دهند.
در این مراسم بیش از ۲۰ هزار لوازم ورزشی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان به مدارس شهرستان های استان تهران اهدا شد.

کد مطلب: 6810
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری