برپایی بیش از ۴۰ میزخدمت در دهه مبارک فجر
تاریخ انتشار : بهمن ۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب.ظ
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت از برپایی بیش از ۴۰ میزخدمت در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت:در بنیاد شهید و امور ایثارگران با برپایی میز خدمت، روند رسیدگی به درخواست های ایثارگران با شتاب بیشتری صورت می گیرد.
 برپایی بیش از ۴۰ میزخدمت در دهه مبارک فجر

به گزارش ندای وارنا؛ مهدی کعبی عصر چهارشنبه در نشست مشترک اعضاء برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، با تبریک ایام دهه فجر و شهدای انقلاب گفت:یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران، برپایی میز خدمت در دهه مبارک فجر است که فرایند راهنمایی و ارائه خدمت به ایثارگران را با سرعت بیشتری انجام خواهد داد.
وی از برگزاری طرح سپاس با مشارکت ادارات و دستگاه های دولتی در این شهرستان خبر دادو افزود:در دهه فجر امسال بنا داریم تا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دیدار با والدین معظم شهدا و ایثارگران را به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام دهیم.
سرپرست بنیاد پیشوا ادامه داد: این برنامهه با حضور همه مسئولان و با شکل گیری بیش از ۴۰ دیدار و با هدف رفع مشکلات جامعه شریف ایثارگری صورت می گیرد.
کعبی تأکید کرد:امیدوارم با اجرای این طرح بتوانیم بخشی از مشکلات ایثارگران با اولویت را با مشارکت سایر ادارات مرتفع کنیم.

کد مطلب: 10644
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری