برگزاری نمایش خیابانی دو سفیر در صحن مسجد جامع شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : شهریور ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب.ظ
 
به همت موسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نمایش خیابانی (دو سفیر) با مضمون نهضت حسینی و پیام های عاشورایی از ششم لغایت نهم شهریور ماه جاری در صحن مسجد جامع شهرستان ورامین اجرا شد.
 برگزاری نمایش خیابانی دو سفیر در صحن مسجد جامع شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛نمایش دو سفیر به نویسندگی و کارگردانی “رحیم مخدومی” از نویسندگان معاصر، با هدف بیان مصائب کاروان عشق و پیامهای عمیق عاشورا در نهضت حسینی برگزار شد.

گفتنی است؛ این نمایش با رعایت پروتکل های  بهداشتی و فاصله اجتماعی در صحن مسجد جامع شهرستان اجرا شد که طی شبهای اجرا برای سوگواران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان، لحظاتی معنوی و پر ارزش به یادگار گذاشت.

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن حضور در این مراسم، اجرای نمایش دو سفیر را اجرایی متفاوت، ژرف و تأثیر گذار دانست که به واسطه متن قوی و بازی خوب نقش آفریننان، به عنوان یک اثر تلفیقی به تداوم نهضت حسینی در نهضت  امام خمینی (ره) اشاره دارد.

گفتنی است؛ این اثر  که مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت؛ ضمن پرداختن به پیامهای عاشورایی در قالب نمایش، به مجاهدت های سربازان اسلام در جبهه سوریه و عراق و حماسه آفرینی حاج قاسم سلیمانی و یارانش می پردازد و تداوم راه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران فداکارش را  در مبارزه با یزیدیان زمان و قدم گذاشتن در مسیر سرخ شهادت می داند.

کد مطلب: 10369
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری