فرماندار شهرستان پیشوا:
بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی پیشوا تا یک هفته آینده
تاریخ انتشار : تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: طبق قول شرکت مخابرات استان تهران ظرف یک هفته آینده شبکه فیبر نوری در این شهرک تکمیل و راه‌اندازی می شود.
 بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی پیشوا تا یک هفته آینده

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی در نشست بررسی مشکلات مخابراتی بیان داشت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن، اهمیت فناوری های ارتباطی و نیاز بیشتر به توسعه زیرساخت‌های این حوزه را بیش از پیش نمایان کرد.

وی گفت: از سال گذشته بررسی و رفع مشکلات مخابراتی شهرستان پیشوا در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفت و طی جلسات متعدد با مسئولان شرکت مخابرات ایرادات مطرح شد ولی با وجود پیگیری ها و تأکیدات بسیار برخی از این مشکلات همچنان پابرجاست.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: در حال حاضر روستاهای محمودآباد کهنه، شترخوار و چالتاسیان فاقد شبکه تلفن ثابت بوده و از دستگاه جی.اس.ام استفاده می کنند که طی هماهنگی صورت گرفته، عملیات حفاری و فیبرگذاری با همکاری مشترک بخشداری، دهیاری ها و شرکت مخابرات به سرعت وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز محلاتی با مشکل عدم واگذاری خطوط تلفن ثابت مواجه هستند که ضروری است شرکت مخابرات نسبت به ایجاد شبکه در این مناطق اقدام نماید.

عباسی گفت: یکی از مولفه های مهم برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رونق در شهرک صنعتی پیشوا برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرک صنعتی پیشوا، طی یک سال گذشته جلسات و پیگیری‌های متعددی در سطح استان برای اتصال این شهرک به شبکه فیبر نوری انجام شد.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: در حال حاضر عملیات حفاری این پروژه به پایان رسیده و طبق قول شرکت مخابرات استان تهران ظرف یک هفته آینده شبکه فیبر نوری در این شهرک تکمیل و راه‌اندازی می شود.

عباسی گفت: یکی از ضرورت‌های ارتقای امنیت در سطح شهر ایجاد سیستم پایش تصویری است که در این راستا وجود فیبر نوری فرصت مناسبی را جهت ایجاد یک شبکه امن با کمترین هزینه برای شهرستان فراهم می‌کند.

کد مطلب: 9172
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری