رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛
تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در این شهرستان خبر داد.
 تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه جمعه در نشست اعضای جامعه روحانیون مبارز شهرستان ورامین که با حضور حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس جامعه روحانیت مبارز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی اظهار داشت: جامعه روحانیت بین نیروی های انقلاب و مومن همدلی ایجاد کرده و خواهد کرد ، روحانیون همراه مردم هستند و در کلیه عرصه های مختلف نظام خودشان را نشان داده اند.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت مبارز در گذشته در محدود تهران فعالیت می کرد ، اما امروزه در سطح کشور فعالیت می کند و ساختار این جامعه در مراکز استانها تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمام صنف ها و گروه ها ، جامعه مستقلی برای خود دارند ولی روحانیت مظلوم واقع شده اند و یک جامعه مرکزی نداشتند ، ولی خوشبختانه با ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور ، فعالیت خوبی شروع شده است.

محمودی یادآور شد: اولین شهرستانی که رئیس جامعه روحانیت مبارز حضور پیدا کرده اند شهرستان ورامین می باشد ، شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شهرستان ورامین تشکیل خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط فرهنگی در جامعه ، همه روحانیت باید پای کار بیایند و کمک مجموعه و تشکیلات جامعه روحانیت مبارز کشور باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان ورامین سرزمین ولایتمداری می باشد ، در ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم کفن پوش ورامین با پای پیاده رفتند و از رهبری و مرجعیت خود حمایت کردند ، این دیار در فتنه های مختلف از جمله فتنه سال ۷۸ ، ۸۸ و فتنه اخیر تمام توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود گفت: به عنوان یک طلبه افتخار می کنم که در شهرستان ورامین حضور دارم ، مردم دشت ورامین در کنار روحانیون هستند.

کد مطلب: 7140
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری