استاندار تهران :
تغییر کاربری ۸ قطعه زمین در استان تهران به نفع آموزش و پرورش
تاریخ انتشار : دی ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق.ظ
 
استاندار تهران از تغییر کاربری ۸ قطعه زمین طی سال جاری در استان تهران به نفع آموزش و پرورش خبر داد.
 تغییر کاربری ۸ قطعه زمین در استان تهران به نفع آموزش و پرورش

انوشیروان محسنی بندپی در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون تمامی شهرداری‌ها موظف و مکلف به تأمین فضاهای آموزشی هستند و باید نسبت به جانمایی فضاهای آموزشی و تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در همین راستا در سال جاری موفق شدیم تا ۸ قطعه زمین در استان تهران را برای توسعه فضاهای آموزشی تغییر کاربری دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از بنیادی‌ترین نهادهای اجتماعی که می‌تواند منشأ تمامی تحولات و در نهایت توسعه سیاسی و اقتصادی در کشور باشد توجه به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است، افزود: شکوفایی استعدادهای یک فرد در حوزه‌های مختلف منجر به رشد و بالندگی یک جامعه و توسعه کشور در ابعاد مختلف است.

وی خاطر نشان کرد: دستیابی جامعه توسعه یافته و مترقی در گرو تربیت نسل و انسان توسعه یافته است و برای تولید ثروت انسانی که نظام آموزش و پرورش متولی این امر است نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌ها هستیم.

استاندار تهران یادآور شد: مردمی کردن نظام آموزش و پرورش، تمرکز زدایی و پرهیز از مدرسه محوری در کنار رشد و توسعه نهادها و مشارکت‌های مردمی از مؤلفه‌های نظام آموزش و پرورش مدرن و پویا است.

کد مطلب: 7217
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری