تقدیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از هنرمند ۱۴ساله هنرهای تجسمی
تاریخ انتشار : شهریور ۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ق.ظ
 
هنرمند 14 ساله هنرهای تجسمی آثار نقاشی با موضوع دفاع مقدس را تقدیم علی اکبر شیر کوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران نمود.
 تقدیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از هنرمند ۱۴ساله هنرهای تجسمی

به گزارش ندای وارنا؛ هنرمند ۱۴ ساله هنرهای تجسمی آثار نقاشی با موضوع دفاع مقدس را تقدیم  علی اکبر شیر کوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران نمود.

آتنا حسنی گفت: متولد ۱۳۸۵ هستم و از کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشته و نقاشی های زیبایی را ترسیم میکردم.وی از سن ۷ سالگی بعداز کشف استعداد، دوره های آموزشی خود را شروع نمود و با توجه به تبحر زیاد، خیلی زود با هنرجویان بزرگسال به آموزش و یادگیری پرداخت.این هنرمند کوچک با تکمیل دوره های مقدماتی در سن ۱۱ سالگی در دورهای هنرستان کمال المک شرکت کرد و با حضور و علاقه در مدت کوتاهی از سوی اساتید خود بعنوان بزرگ نقاش کوچک معرفی شد ،علاقه و اشتیاق آتنا حسنی وصف ناپذیر است زیرا او بلافاصله با تحقیق به طبقه هنرمندان قائم معرفی شد و دورهای پیشرفته خود را در خصوص سیاه قلم ادامه داد.

این هنرمند با رویت خبر برگزاری نمایشگاهی با نام چهل جرعه دفاع مقدس بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی ارشاد تهران ، خود جوش تصمیم گرفت با اولین حضور خود در این نمایشگاه آثار منتخبی خود را جهت معرفی به اداره ارشاد تهران تقدیم کند.

او اعتقاد دارد امنیت این کشور مدیون ایثارگران و شهدایی هست که به درجه عالی خود رسیده اند از همین رو ، وی امیدوار است با کشیدن چند اثر از دفاع مقدس دین خود را به فرهنگ و هنر ادا نماید. و آثارش در نمایشگاه چهل جرعه دفاع مقدس به نمایش گزاشته شود تا انگیزه ایی برای هم نسل های خود شود.

در این دیدار که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سلسله برنامه های اجرایی “چهل جرعه دفاع مقدس”برگزار شد، ساراپارسا مسئول نگارخانه و دبیر جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی حضور داشت .در آثار ارائه شده توسط هنرمند نوجوان  خلاقیت ، زیبایی و درایت در هنر کاملا مشهود بود.

علی اکبر شیرکوند رئیس اداره ،ضمن قدردانی از این حرکت هنرمند نوجوان در خصوص ارق به ارزشهای دفاع مقدس گفت: اهمیت دادن و کشف استعدادهای همچون شما از جمله وظایف فرهنگی و هنری می باشد .وی در ادامه قول برآورده شدن آرزوی این هنرمند نوجوان  در خصوص برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی را به وی داد.

در پایان این دیدار علی اکبر شیرکوند از هنرمند۱۴ ساله هنرهای تجسمی با یک لوح سپاس و هدیه فرهنگی تقدیر نمود .

۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰
کد مطلب: 10280
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری