تمهیدات شهرداری پاكدشت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۴:۲۰ ب.ظ
 
شهردار پاكدشت با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: خدمات اتوبوسرانی جهت شرکت کنندگان در این مراسم در خطوط مختلف شهر رایگان است.
 تمهیدات شهرداری پاكدشت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش ندای وارنا؛ داريوش پازوكی شهردار پاكدشت درباره تمهیدات شهرداری در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پاكدشت از ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه ۱۴ خرداد به منظور ارائه خدمات بهینه حمل‌ و نقل به زائرین جهت عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) خدمت رسانی خواهد کرد.
وی ادامه داد: همچون سالیان گذشته اين معاونت با ارائه خدمات رايگان در حوزه حمل و نقل در خدمت شهروندان پاكدشتی خواهد بود و در این راستا تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس را برای شهر پاكدشت در اختيار شهروندان عزیز قرار خواهد داد. از دیگر اقدامات شهرداری پاکدشت برای برگزاری این مراسم به جز ناوگان اتوبوسرانی، استقرار ایستگاه های آتش نشانی و سیاهپوش کردن شهر می باشد.
شهردار پايتخت گل و گياه در صحبت های تکمیلی خود از استقرار ۲۵ دستگاه اتوبوس، ۱۵ دستگاه تاكسی، ۳ دستگاه ون جهت اعزام زائران به حرم امام خمينی(ره) خبر داد و گفت: تمهيدات لازم جهت نظافت اتوبوس ها و مجهز شدن ناوگان حمل و نقل به سيستم اطفاء حريق انجام شده است.
وی افزود: تمامی خدمات به زائران حرم مطهر امام خمينی(ره) رايگان است و پس از خاتمه، شرکت‌کنندگان از طریق اتوبوس‌های مورد نظر به مبادی اولیه برگشت داده خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اين كه محور امام رضا(ع) مسير پرتردد خودروهای سنگين و سبک است با استقرار نیروهای آتش‌نشانی به همراه انواع دستگاه‌های سبک و سنگین در پهنه‌های مختلف محور امام رضا(ع) سعی بر ايمن سازی جاده داريم و طی چند روز گذشته مکان‌هایی که ممکن بود در بحث روشنایی مشکلاتی داشته باشند، شناسایی و رفع عیب شد. همچنین با معاونت های ذیربط همچون خدمات شهری و آتش نشانی مکاتبه کرده‌ایم که در روز چهاردهم به نحو احسن به شهروندان پاكدشتی خدمات در خور شأن ارائه دهند.
داريوش پازوكی در پایان تأکید کرد: در سطح شهر نیز تبلیغات محیطی از روز یازدهم آغاز شد و تابلوهای سطح شهر به نمایش عکس‌ها و تصاویری مرتبط با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اختصاص داده شد.

کد مطلب: 6613
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری