فرماندار پیشوا:
توسعه فضای آموزشی پردیس زینبیه پیشوا پیگیری می‌شود
تاریخ انتشار : تیر ۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا از پیگیری سریع توسعه فضای آموزشی پردیس زینبیه پیشوا خبر داد.
 توسعه فضای آموزشی پردیس زینبیه پیشوا پیگیری می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست بررسی مشکلات پردیس زینبیه اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد موثر فرهنگی و تربیتی برای انجام مطلوب وظایف خود نیازمند منابع انسانی و پشتوانه مادی و معنوی است.

وی افزود: وجود پردیس زینبیه و حضور دانشجویان‌ مختلف از سراسر کشور یک قابلیت ممتاز و ویژه برای شهرستان است و بر همین اساس حل مشکلات و پیشبرد بهینه امور این مرکز باید مورد توجه قرار گیرد‌.

عباسی تصریح کرد: یکی‌ از مشکلات پردیس زینبیه پیشوا، کمبود فضای آموزشی است که در گذشته آموزش و پرورش کمک‌ها و مساعدت‌هایی را جهت حل این مشکل صورت داد اما این اداره نیز با معضلاتی در تامین فضاهای آموزشی روبه‌رو است.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز با توجه به کمبود فضا و نیاز اساسی در این زمینه، مجموعه مهاجری در اختیار پردیس قرار گرفت ولی این اقدام موقتی بود و اکنون در آستانه پایان مهلت استفاده از این مجموعه هستیم.

حسین عباسی عنوان کرد: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان باید با درک شرایط و احساس مسئولیت مجموعه‌ها نسبت به یکدیگر و در یک فضای دوستانه، تصمیمات معقولانه گرفته شود به طوری که خللی در امور پیش نیاید.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های خود پردیس و با کمک اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نسبت به توسعه فضاهای آموزشی مرکز اقدام کنیم.

وی گفت: با توجه به جایگاه مهم پردیس زینبیه، تا زمان ایجاد شرایط برای توسعه مجموعه، از ظرفیت‌های شهرستانی از جمله توان آموزش و پرورش جهت تامین فضای مورد نیاز این مرکز استفاده می‌کنیم.

کد مطلب: 9237
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری