مسئول کار گروه جهش تولید دهه فجر ورامین:
جذب یکصد نفر نیروی کار در شهرک های صنعتی خیرآباد و سالاریه
تاریخ انتشار : بهمن ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب.ظ
 
مسئول کار گروه جهش تولید شهرستان ورامین از اجرای برنامه های ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا جذب ۱۰۰ نفر نیروی کار در شهرک های صنعتی این شهرستان خبر داد.
 جذب یکصد نفر نیروی کار در شهرک های صنعتی خیرآباد و سالاریه

به گزارش ندای وارنا؛ مهندس هاشمیه با تاکید بر لزوم اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در مورد توجه ویژه براقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، تولید کنندگان و کارگران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی معرفی و از مسئولان و مردم خواست با حمایت و سرمایه گذاری بر روی تولید داخل و حمایت از کالای ایرانی، از توانمندی های بالقوه صنعت گران ایرانی در مقابل واردات کالاهای قاچاق و مشابه خارجی حمایت کنند.
وی در خصوص اجرای برنامه های این کارگروه در ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: همزمان با سال جهش تولید و در ایام الله دهه مبارک فجر یکصد نفر نیروی کار در شهرک های صنعتی خیرآباد و سالاریه جذب خواهند شد و در خصوص معرفی محصولات تولیدکنندگان ورامینی به مردم و اصناف در فضای مجازی برنامه ویژه ای تدارک دیده شده است.
مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه افزود: برگزاری مسابقه آنلاین کتاب خوانی و اهدای جوایز ارزنده به ۲۲نفر،برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت دستور العمل های بهداشتی، تزیین و نصب بنر در شهرک های صنعتی ورامین به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و نور افشانی شهرک صنعتی سالاریه در شب پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.
وی در پایان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی برای تولید کنندگان و کارگران تصریح کرد: انشاالله با هماهنگی مدیران واحدهای تولیدی و با حضور کارگران کارخانجات در برنامه معنوی مهمانی لاله ها و برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارک فجر بعنوان یک وظیفه حضور پیدا خواهیم کرد.

کد مطلب: 10596
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری