جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ق.ظ
 
جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان ورامین برگزار شد و مردم نوع‌دوست کمک‌های خود به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند.
 جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ رئیس کمیته امداد ورامین در حاشیه این مراسم که روز چهارشنبه در مدرسه فرزانگان ورامین برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰۰ دانش آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام(ره) ورامین برخوردارند و در مناسبت های مختلف به ویژه در ایام بازگشایی مدارس، از خدمات مادی و معنوی این نهاد برخوردار می‌شوند.
سلیمان آقایی رنجبر افزود: مراسم جشن عاطفه ها طی سه مرحله در مدارس و مناطق مختلف شهرستان ورامین برگزار شده و طی آن کمک های مردمی در پایگاه های ثابت و سیار شهرستان جمع آوری شد.
وی اظهار داشت: در نخستین مرحله از جشن عاطفه ها، پایگاه های کمیته امداد ورامین با استقرار در میادین و خیابان های اصلی نسبت به جمع آوری کمک های مردم اقدام کردند.
رئیس کمیته امداد ورامین گفت: در مرحله دوم، پایگاه های کمیته امداد با استقرار در محل اقامه نماز جمعه و پایگاه های بسیج، کمک های مردمی را جمع آوری کردند.
وی افزود: در سومین مرحله که در سطح کلیه مدارس شهرستان ورامین و بخش جوادآباد برگزار شد، بیش از ۵۰ هزار پاکت به دانش آموزان تحویل داده شد تا کمک های نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شود.
رنجبر گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده امروز با کمک هایی که از محل اهداء خیرین جذب شده، در کمترین زمان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) تقدیم می شود.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از توانمندی های مددجویان کمیته امداد حضرت امام ورامین برپا شده و دستاوردهای این افراد در معرض دید عموم قرار گرفت.
بیش از ۴ هزار نفر در شهرستان ورامین تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام قرار دارند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 6913
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری