رئیس دفتر میراث فرهنگی:
دوره آموزش مجازی طراحی تولیدات صنایع دستی در ورامین آغاز شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب.ظ
 
ژیلا خدادادی روز سه‌شنبه گفت: دوره آموزش مجازی طراحی تولیدات صنایع دستی ویژه هنرمندان دارای مجوز میراث فرهنگی طی روزهای ۱۵ و ۱۷ مردادماه امسال برگزار شده و شرکت کنندگان اصول طراحی، بازاریابی، نوآوری و بسته بندی محصولات را آموزش می‌بینند.
 دوره آموزش مجازی طراحی تولیدات صنایع دستی در ورامین آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ ژیلا خدادادی روز سه‌شنبه گفت: دوره آموزش مجازی طراحی تولیدات صنایع دستی ویژه هنرمندان دارای مجوز میراث فرهنگی طی روزهای ۱۵ و ۱۷ مردادماه امسال برگزار شده و شرکت کنندگان اصول طراحی، بازاریابی، نوآوری و بسته بندی محصولات را آموزش می‌بینند.
وی افزود:نام تمامی هنرمندان مجوزدار صنایع دستی شهرستان در سامانه وزارت میراث فرهنگی ثبت نام ‌شده است و با نام کاربری که در اختیار نصیرن قرار گرفته، در این دوره‌های مجازی شرکت می‌کنند.
وی اظهار کرد: ورامین صد هنرمند دارای مجوز دارد.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی می توانند روز پنج‌شنبه با استفاده از سامانه به آدرس https://www.skyroom.online/ch/shamsgostar/tadris  و وارد کردن کد ملی و نام کاربری، در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.
خدادادی همچنین از آغاز دوره آموزشی گلیم‌بافی و چرم‌دوزی سنتی در ورامین خبر داد.
وی گفت: این دوره آموزشی به صورت رایگان برای علاقمندان این صنایع دستی برگزار می‌شوند و علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند در ساعات اداری به برج تاریخی علاءالدوله واقع در میدان امام(ره) ورامین مراجعه کنند.
رئیس دفتر میراث فرهنگی اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 10187
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری