فرماندار پیشوا:
رفع مشکلات کلان پیشوا با تقویت روحیه همدلی/ تمامی کارگزاران نظام در جبهه خدمت به مردم قرار دارند
تاریخ انتشار : شهریور ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: همه ما مسئولان در جبهه خدمت به مردم قرار داشته و باید مکمل هم باشیم.
 رفع مشکلات کلان پیشوا با تقویت روحیه همدلی/ تمامی کارگزاران نظام در جبهه خدمت به مردم قرار دارند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی در دیدار با شهردار و شورای اسلامی شهر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تعامل خوبی با سایر دستگاه‌های شهرستان داشته که شایسته قدردانی است.

وی افزود: همه ما به‌عنوان کارگزاران نظام در جبهه خدمت به مردم قرار داریم که باید مکمل یکدیگر و در کنار هم بوده تا برآیند اقدام‌ و فعالیت‌ها در زندگی مردم اثرگذار باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت:  با توجه به مشکلاتی که کشور با آن روبروست باید به گونه‌ای تدبیر و تصمیم‌سازی شود که خروجی کارها در پیشرفت شهرستان نمود بیشتری یابد.

وی گفت: طی دو سال گذشته با اولویت‌بندی مسائل، اقدامات ویژه‌ای در بخش‌های مختلف به‌ویژه در زمینه تامین آب شرب پایدار، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گازرسانی به گلخانه‌ها و دیگر پروژه‌های عمرانی انجام پذیرفته است.

عباسی تصریح کرد:علیرغم فعالیت‌های صورت گرفته ولی به دلیل حجم مشکلات و کمبودها، مردم انتظارات و خواسته‌های بیشتری دارند که رفع آنها نیازمند تقویت روحیه همدلی است تا بتوان اقدامات بزرگتری انجام و مشکلات کلان شهرستان را مرتفع نمود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: شهرداری یک‌ مجموعه اثرگذار شهری است که وظایف آن تنها محدود به مسائل عمرانی نیست بلکه در سایر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و…‌نقش اثرگذاری دارد.

کد مطلب: 10357
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری