حسین دهقان گفت:
شهرداری ورامین عوارض سه ماهه ابتدای سال را به اصناف بخشید
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب.ظ
 
حسین دهقان گفت: شهرداری ورامین در راستای حمایت از مشاغل و کسبه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا، عوارض کسب سه ماهه اول امسال به کلیه اصناف بخشیده شد تا بخشی از مشکلات مالی این افراد برطرف شود.
 شهرداری ورامین عوارض سه ماهه ابتدای سال را به اصناف بخشید

به گزارش ندای وارنا؛ حسین دهقان گفت: شهرداری ورامین در راستای حمایت از مشاغل و کسبه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا، عوارض کسب سه ماهه اول امسال به کلیه اصناف بخشیده شد تا بخشی از مشکلات مالی این افراد برطرف شود.
وی افزود: شهرداری ورامین در راستای ارائه خدمت به مردم به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، تلاش کرد تا با تشکیل ستاد ویژه و با بسیج کلیه امکانات، با همه گیری این بیماری مقابله کند و نسبت به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی اقدام نماید.
وی تصریح کرد: توقف ساخت و سازهای سطح شهر، مسدود نمودن ورودی بوستان‌ها، گندزدایی کلیه اماکن عمومی و همکاری با ستاد کرونا شهرستان ورامین از دیگر اقدامات شهرداری ورامین در راستای مقابله با شیوع این بیماری است.
شهردار ورامین گفت: طی این مدت بیش از ۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی خام در مناطق مختلف شهرستان با همکاری بسیج، نیروهای جهادی و مواکب پخش شد.
دهقان افزود: به منظور جلوکیری از شیوع ویروس کرونا در بخش‌های حاشیه‌ای شهرستان، ۶۰ مرکز تفکیک زباله ورامین تعطیل و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد.
بیش از ۱۴ هزار صنف در شهرستان ورامین فعالیت می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7613
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری