فرماندار پیشوا:
شیوع کرونا نباید خدمت‌رسانی به مردم را تعطیل کند
تاریخ انتشار : تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه از فردا، ۲۹ تیرماه، ادارات با دو سوم کارکنان فعالیت می‌کند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نباید خدمت‌رسانی به مردم را تعطیل کند بلکه خدمات باید سریع‌تر از زمان‌های عادی به ارباب‌رجوع ارائه شود تا حضور افراد در اماکن عمومی کمتر شود.
 شیوع کرونا نباید خدمت‌رسانی به مردم را تعطیل کند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی روز شنبه در جلسه ستاد کرونا پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و ضرورت برنامه‌ریزی برای مدیریت این بیماری، محدودیت‌های ۱۰ روزه‌ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای فعالیت ادارات ابلاغ شده است که همه افراد موظف به اجرای آن هستند.
وی افزود: اجرای دقیق این دستورالعمل برای همه دستگاه‌های اجرایی به غیر از مراکز بهداشتی و درمانی، دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و بانک‌ها از روز یک‌شنبه ۲۹ تیرماه الزامی است.
وی تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل، تمامی کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی، ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند و همچنین از ارائه خدمات به مراجعان بدون ماسک باید خودداری گردد.
عباسی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ضمن برنامه‌ریزی، کلیه خدمات عمومی حوزه مسوولیت خود را با حضور دو سوم کارکنان ارائه کرده و یک سوم کارکنان را از طریق دورکاری و یا اعطای مرخصی به صورت نوبت‌بندی از حضور در محل کار معاف کنند.
وی گفت: به منظور حمایت از کارکنان آسیب‌پذیر، استفاده از خدمات آنان به صورت دورکاری در اولویت است که بیماران قلبی ریوی، دیابت، سرطان، نقص ایمنی، مادران باردار یا دارای کودک زیر سه سال، زنان سرپرست خانوار، جانبازان شیمیایی، افراد بالای ۶۰ سال، افراد دارای علائم تنفسی یا فاقد علامتی که با بیماران کووید ۱۹ در تماس بودند در گروه حساس و آسیب‌پذیر قرار دارند.
فرماندار پیشوا تأکید کرد: شیوع ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای به تأخیر انداختن کار مردم باشد؛ تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تا تمهیداتی اتخاذ نمایند که در ارائه خدمت به ارباب رجوع به ویژه خدمات ضروری وقفه و خللی ایجاد نشود و حتی کار ارباب‌رجوع سریع‌تر از زمان‌های عادی انجام شود.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9814
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری