طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در قرچک آغاز شد
تاریخ انتشار : مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب.ظ
 
طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سایر شبکه ها و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با دستور دکتر زالی رئیس دانشگاه در شهرستان قرچک آغاز شد.
 طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در قرچک آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ از آنجاکه توسعه و فراگیری بهداشت در کشور، بدون همراهی و حمایت مردم، امکان پذیر نخواهد بود. با اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با توانمند سازی فردی از اعضای خانواده، با عنوان سفیر سلامت، رعایت بهداشت و توصیه های مربوطه از منازل شهروندان شروع خواهد شد.

 

مشارکت حداکثری سفیران خانوار به عنوان حلقه وصل پرسنل بهداشت با اعضای خانواده، بویژه در شرایط همه گیری کرونا، نقش بسزایی در کنترل بیماری خواهد داشت.

 

در این مراسم که با حضور طباطبایی رئیس شبکه بهداشت و درمان و خدایی راد معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ، مسوولین روستای داودآباد و نمایندگانی از سفیران سلامت محله برگزار گردید، خدایی راد حمایت و همکاری تمام ادارات بویژه آموزش و پرورش و شهرداری را در گسترش و اجرای برنامه حائز اهمیت دانست.

 

بکرانی معاون امور بهداشتی شبکه نیز گزارشی از اجرای پایلوت برنامه در مرکز خدمات جامع روستائی داود آباد ارائه نمود و از کلیه خانوارها جهت شرکت در آموزش های مجازی دعوت کرد.

 

در حال حاضر تعداد ۸۸۳ خانوار در روستای داود آباد دارای سفیر سلامت می باشد.

 

کد مطلب: 10236
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری